lördag 21 april 2012

LÖRDAGSMYS HOS OSS





Oj oj jag är så mätt jag är - kvällen bjöd på hemmagjorda mumsiga hamburgare med colslaw!




Good evening darlings!




Här har ni mätt bloggerska kan jag lova - en massa onyttiga kolhydrater har jag gottat i men mmmm det var det värt:)




Hemmagjorda hamburgre med friscobröd (det absolut saftigaste och godaste brödet om man nu ska moffa i sig hamburgare med bröd;) till det gott rödvin (favoriten Cameleon - ekologiskt och allt:), gott bubbelvatten och grädden på moset hemmagjorda coleslawn - ghaa mätt var det ja;)
Kolla in dom fina blå Tine K lyktorna på bordet och matchande randiga servetter i blått och vitt, som jag klickat hem från Perlan Living - blått är flott:)




Nu ska jag krypa  ner i soffan under filten brevid Alice och lördagsgodiset ( i morgon får man nog gå två promenader;)!



KRAM




5 kommentarer:

Mitt Liv- Across the Pond sa...

Mmm so gott det sog ut! :-) Hade gjort allt (ja nestan lol) for att fo setta Svenska godisar i munnen! Nogonting man aldrig slutar sakna!
Och de der "Godis" skolarna som alla Svenskar numera har hemma...de moste inkopas nesta gong jag er po besok! Ha en trevlig kvell! Kram!

AlicesMamma sa...

Mycket mums på det bordet :) Både estetiskt och i matväg!

Tack för tipset om Perlan Living, mycket fint som önskas därifrån :)

Ha en fin söndag!

Karin

Radhusdrömmar sa...

Åh gud vad gott det ser ut!
Gillar verkligen hemmagjorda burgare :)

Kram
Johanna

Kickan Style sa...

Ser gott ut... och du har bra smak angående vin!! Jätte gott rödvin!

Ha en fin söndag!

Hälsningar Kristina

Rebecca sa...

Jättehärlig randig skål du har, vart har du fått tag i den?
Svara gärna på min blogg då jag kanske inte hittar tillbaks hit igen... =(