måndag 9 april 2012

LITE PICS FRÅN PÅSKEN




Lite pics från påsken här!



Todelooo vänner!



Påskhelgen lider mot sitt slut och det har varit så mysigt att bara vara och umgås med sina nära och kära. Här kommer några små snabba pics från vår påsk - påskriset med finaste pärlhönsfjädrarna, lite gula tulpaner på bordet och påskmat (jag bara älskar den varmrökta och den kallrökta laxen med den hemmagjord rom-såsen och svärmors inlagda sill och påskmusten) - mums vad gott det var!:) Visst är det väl så att det är ingen gång på året det är som fint med gult som just på påsken - eller hur?:)



Nu väntar en veckas härligt påsklov!


MASSA PÅSKPUSSAR & KRAMAR TILL ER



M





13 kommentarer:

Mariette sa...

Gott och vackert i en härlig kombination!

Här har barnen avverkat ett påsklov, imorgon börjar skolan igen!

Ha det bäst!

Kram!

Anonym sa...

Åh så vackert! Du är så otroligt duktig på att ta fina bilder.
Vart kommer de fina fjädrarna ifrån?

Ha en fortsatt trevlig påskhelg!

Med vänlig hälsning
Maria

MITT VITA HUS sa...

Maria: Tack raring:)
Jo fjädrarna köpte jag på vår trädgårdshandel förra året, 20st för 59,90:-, tror du kan finna liknande på Panduro:)

KRAM

M

PERNILLA sa...

ser jättemysigt ut ...och precis som du har jag ätit en massa gott ...men kom på att jag missade påskmusten när jag läste dit inlägg...och det går ju inte ...*skrattar...det blir till att åka och köpa nu .

Kram Pernilla på Piazzan

Anonym sa...

Tack snälla för tipset! De fanns att köpa där.

Kram Maria

Helénes Lantliv sa...

Underbara bilder!!!!

Kram
Heléne

Grodmamman sa...

Tycker också om lax, men insåg igår att jag gillar rökt lax bäst. Kokt var inget vidare.
Vi har haft påsklov innan påsk, så imorgon är det tillbaka till verkligheten.
Kram

helen by the westcoast sa...

Är lite nyfiken hur du inredde ditt fd sovrum med ekmöbeln? Det vita är jättefint men det dröjer innan jag får målat. Vilka färger och inredningsdetaljer skulle du tipsa om? Mvh Helen

evalevabo sa...

Lax sill ägg mmm så gott. Jag äter den blandningen hela året.
Kram Eva

Jes/Vita villa vila sa...

Mums vad gott & vilka härliga påskpics!

Kram Jes

Lifestyle By Lena sa...

Härliga bilder och ljuvlig påskmat. Jag tar också del av tipset om påskfjädrarna :)

Ha en fin påsklovs vecka!

Kram

Emilias Ljuva Ting sa...

Är svag för pärlhönsfjädrar, så himla vackert :)

House of Design sa...

Åå underbara fjädrar får allt surfa in på panduro ;-)