söndag 22 april 2012

LITE NYTT TILL LILLA FRÖKEN A





Alice och jag tog oss en sväng in till gallerian i stan för att kika på lite nya kläder till henne idag. I lilla garderoben behövdes lite basplagg för förskolelek, man kan ju liksom inte bara gå omkring i ursöta kyssa grodan klänningar hela dagarna hur mycket man än vill det;) Här är vad vi kom hem med, rosa chinos, tunn färgglad munkjacka perfekt för härliga vårdagar, söta knalliga shorts och tunika till varmare dagar plus en söt liten vit virkad kofta att ha över de där fina klänningarna:)




God Eftermiddag Söndag!



Har ni en fin dag vänner?

Här är det fortfarande gråtrist och mulet ute och vi försökte oss på en färgboost inne i stadens galleria och polarn & pyret idag, jag och Alice! Fick med oss massa braiga plagg hem, tusen tack M på po.p för bästa servicen;)

Jag passade även på att smita in till en annan favorit butik i gallerian - Peak Performance. Massa fina träningskläder hittade jag och en liten sak fick följa med mig hem där ifrån med:) 


Och på tal om lite träning en tur ut på pw blir det nu!


Vi ses snart igen!


KRAM





8 kommentarer:

ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid sa...

härliga färger :)

Casa of Mia sa...

Så mycket fint, väldigt härliga färger, önskar dig en härlig söndagkväll kram

LIFE by TESS sa...

Superduperfint der det ut, gillar allde rosa tonerna och de orange ränderna;)

Kram

HjärtatsVitaHem sa...

Så fina kläder. Härliga färger som passa till våren! :)

Kraam Jenny

HjärtatsVitaHem sa...

Så fina kläder. Härliga färger som passa till våren! :)

Kraam Jenny

Marie sa...

Oj vad fina kläder! Undra om jag kan övertala min 5-åring att ta på sig ett par byxor om de är rosa :-) jag ska absolut ta henne till pop och shoppa rosa. Tack för nspirationen!

Piffa och Puffa sa...

Vilka härliga sommarfärger! Längtar till sommaren nu.
Kram

Life at Villa Bergsbo sa...

De där chinosen är toppen - båda mina gullungar har dem. PoP har verkligen användbara förskolekläder även om jag, som du, gillar att blanda med lite andra roliga märken...

Ha en fin kväll!

KRAM