söndag 1 april 2012

LITE BILDER FRÅN DAGENS KALAS




Här är lite bilder från dagens lilla kalas!

Jag bjöd gästerna på gott bröd från vårt älskade stenugnsbageri (Levain, Grand Blanche och Fruktbröd - mums!) med ost från vår allra bästa ostaffär och lite annat smått och gott. Det blev även "Ronaldo-bullar" och en rosa prinsesstårta (köpt på stormarkanden). Även om inget var hembakat denna gång smakade allt suupergott;)




Tjing på kvällskvisten!




Har ni blivit något lurade idag då vänner?

Jag brukar numera slippa undan alla "april-skämt" eftersom det är min dag (när jag var mindre brukade såklart vännerna skoja med mig och slå in en massa tomma paket - taskigt egentligen, men dom tyckte såklart det var hur kul som helst;), men det klassiska april-vädret slapp jag inte. Här har vi under dagen haft växlade väderlek som avslutades med en snöstorm när gästerna skulle gå hem:S

Förresten tusen tack alla ni som kikat in och lämnat en grattis hälsning här och på Facebook åt mig, pussar och kramar till er ♥


Nu blir det lite mys i soffan sen sängen för jag är supertrött nu!



Ses i morgon!



KRAMAR







20 kommentarer:

BelovedbyLinda sa...

STOORT GRATTISSSS fina vännen!!!! Hoppas du har haft en underbar dag!

Massa Kramar<3

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt. Så fina rosa nyanser, jag är ju själv inne i en rosa/vit period då det förbereds med dop och just det temat. Rosorna var verkligen underbara

Kram Teres

Anna sa...

Stort Grattis från mig!! Här kommer en stor kram :)

För mig är det också speciell dag, vi har vår bröllopsdag idag :)

Kram

Det ljuva livet i stan sa...

Grattis på din dag och tack för en härlig blogg!!

Kram Frida

PS. Det var inte så länge sen jag hittade hit, när er hem var med i Plaza Interiör, men nu är jag fast är här så gott som dagligen! :) Ds.

Johanna Stålros sa...

Grattis vilken fin dag- ja förutom snöstormen då;) Kram

Anonym sa...

Ser ut som om du haft en fin dag! Så vackra bilder! :)
Sofia B

Anonym sa...

Stort Grattis från en som läser din fina blogg dagligen.

Anna sa...

Stort grattis på din dag! Härligt att bli firad ordentligt!
Kram från Gotland!

Anna sa...

Stort grattis på din dag! Härligt att bli firad ordentligt!
Kram från Gotland!

mariaemb. sa...

Stort grattis fina du! KRAM

Mariette sa...

Grattis Mia!

Vilken härlig dukning du gjort!! Såg så drömskt pastelligt och vackert ut!

Har blivbit lurad av barnen ett antal gånger idag..hihi*.. men det bjuder man ju på!

Kram Mariette

Anonym sa...

Grattis från en av dina flitiga bloggläsare. Kram från Lindås

PERNILLA sa...

åh ett kalas i min smak...*ler

Stort Grattis till dig från Göteborg
Pernilla på Piazzan

Två Trappor sa...

En sen men hjärtlig grattishälsning från mig till dig! Så underbart kalasigt du hade ordnat det idag.. schluurrrp så gott det ser ut. :P Jag klarade mig från lurerier idag och orkade inte hitta på nåt lur själv heller. Hoppas du är nöjd och glad med din födelsedag. <3 Kramar!

Gabriella sa...

Fint det ser ut! Grattis i efterskott till dig! Verkar vara många som fyller år nu, hör var o varannan säga det. Och själv fyllde jag år i fredags hihi=)

Åsa sa...

Grattis i efterskott kramar skickar jag dig :-), din dag verkar ha varit helt fantastisk och det var du värd :-)
kram Åsa

G U L D N O U G A T E N sa...

Fin blogg!
Kika gärna in på min ;)

LIFE by TESS sa...

Så fint och mysigt det ser ut, gillar ditt rosa tema! :)

Anna sa...

Härliga bilder

House of Design sa...

Underbart vilka foton du tar det är som att smyga runt i en tjusig godisaffär!