fredag 6 april 2012

LÅNGFREDAG & PÅSKPYNT HOS SESSORNA





Påskris med sött pynt från Maileg
 i sessornas tv-rum! 



Hej lååånga fredag!



Jisses ute är det en pågående snöstorm "as we speak", det bara yr vita flingor blandat med regn och så blåser isande vindar!! Vi håller oss inne och tar det lugnt och myser i stället. Bara lite orolig för mitt fina påskpynt där ute som jag egentligen skulle fotat och visar er idag:S Och egentligen var vi bortbjudna denna långfredag på en massa god påskmat, men vi har lyckats smitta värdarna med vår magsjuka så festen är inställd tyvärr!



Små färgglada pastelliga påskägg i plåt och söta mjuka kycklingar från Maileg i sessornas påskris här i deras tv-rum! 

Jag hittade faktiskt en massa Maileg saker + en massa annat i min lilla påsklåda som jag hade glömt bort:) Även de söta Maileg påskäggen är fyllda med gosaker som dom ska få i morgon! Egentligen skulle det inte bli en endaste liten, eftersom dom kom hem i går med en hel korg fullproppad med sött från då dom gick runt och var söta påskkärringar (tyvärr inte förevigade på bild eftersom jag jobbade och pappan i huset glömde helt bort kameran:()och sagt glad påsk i grannskapet, men men det är ju bara påsk en gång om året så!!!


Vad gör ni idag, ska ni äta påskmat och ha det gott eller bara ta det lugnt:)?



KRAM






3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Jag har flygit till Skåneland, och firar med min mans släkt;) Önskar dig en fin påskhelg. Kram Johanna

Anonym sa...

Såå fint påskpynt till söta små:)

Casa of Mia sa...

Så fint påskpynt, älskar äggen! Kram och trevlig påskhelg