torsdag 12 april 2012

HOS HANNA IGEN





Här har jag legat i dag, nedbäddad bland fluffiga vita täcken och härliga handdukar. Hanna har gjort en härlig Dermalogica-ansiktsbehandling och masserat mig med ljuvligt lavendel doftande olja så nu är jag så ren och len och fin så ni anar inte:)




Tjing på kvällskvisten!




Vilken härlig dag det har varit idag måste jag säga:)

Jag och sessorna startade dagen tidigt och begav oss till badhuset för några timmars bus & kul (inte för att jag är speciellt förtjust i badhuset, men dom bara älskar det;), sen svängde vi in på Max och tog oss en lunch. Jag åt deras Low-Carb burgare och jag måste bara säga till er alla som nu med tänker lite nyttigare, jisses vad god den var, rekommenderas verkligen:) 

Lite senare på eftermiddagen idag hade jag bokat in mig hos bästa Hanna på Hudvårdsrummet, för lyxig egen-tid med en härlig ansiktsbehandling! Har känt mig lite torr och trist nu ett tag så det var verkligen dags igen:)

Och hos Hanna kan man ju inte låta bli att shoppa en massa härliga grejer när man liksom ändå är där, herregud om man bara kunde skulle jag nog ha med mig en burk av varje när jag gick hem, men nej det går ju inte alls då, för hur vackra och väldoftande alla burkar nu än är så kostar dom ju en del:) Man får liksom smyga hem en eller två lite då och då;)




I alla fall nu ska vi se om denna neuLash är såå bra som alla säger! 
Det finns ju inget vackrare än långa mörka ögonfransar och en gång i tiden förr hade jag faktiskt det, men jag tycker att dom förtvinat så med åren! Så det ska bli kul att se om det blir några resultat med detta under-dunder medel:) Lite ny bodylotion fick följa med hem med från Dermalogica (japp, favoriten - nu igen;), denna doftar något så in i norden skönhetssalong - yummie!


Nu tar vi kväll tjejer och kryper ner i soffan och ser på Revenge på trean - ni ser väl den? Bästa bästa serien!



Och ni i morgon är det freeedag igen!:)



KRAM






16 kommentarer:

Room of karma sa...

Wow, vilken härlig dag du har haft ♥ Skall bli spännande och höra vad du tycker om ögonfrans förlängan, hihih! Har själv tänkt att köpa den. Men jag är lite rädd för att det inte är bra för ögonen, typ synen blir skadad? Jag är en räka:)!

Vänta också in revenge bästa tiden på veckan är ändå torsdags kvällarna och revenge. Dessutom så är jag ledig på fredagar ♥

ha det bäst!
kram CC


Psst! härligt inlägg idag vännen!

LIFE by TESS sa...

SÅ härligt med kvalitetstid med barnen och egenlyx, perfekt kombo under en dag!

Kram

Maria i Lilla villa vita sa...

Vad härligt det låter!

Även här blir det Revenge ikväll!

Stor kram till dig!

Maria

Stjärnor & Champagne sa...

Ser skönt ut det där:) Har en vän som använder Neu lash och den ger resultat men så fort man slutar med den så försvinner det. Och som sagt den kostar ju en rejäl slant men jag antar att det blir som en drog att man inte kan sluta.Kram Anne

Limestone by the Sea sa...

Vilken härlig dag! Lite lyx skall man unna sig ibland. Ska bli spännande att höra om Neu lash. Ha en skön kväll, kram Victoria

House number 11 sa...

Härligt! Skönt att lyxa till det!
Kram Jenny

Malina sa...

Jag avundas :))

Kram!

Sonia sa...

Låter härligt med "vårpyssel" för kropp&själ. Njut!!!
Jag vill rekommendera Hanna en uppgradering av vardagslyxen hon erbjuder sina kunder med silkestäcke och sidenpåslakan på bädden - och handdukar i bambu för behandlingarna. Oslagbar känsla för både behandlaren och kunden!!

Fler och fler kroppsterapeuter har blivit så förtjusta att de dessutom valt att bli åf av produkterna. Eftersom jag själv tycker det är så viktigt med massage och ab osv. så blir det såklart fina avtal för dem.
www.gos4u.se

jennie sa...

De funkar verkligen, mina fransar har blivit tjockare och säkert dubbelt så långa, men tog 3-4 veckor innan resultatet kom! Så håll ut i början!

mary sa...

Neu Lash fusket verkligen!!! Jag har använt det i en månad och ojoj vilken skillnad. Lycka till!

Louise Alexandersson fotografier sa...

så härligt det är att unna sig en egen stund.

Kram Louise

J&I sa...

Har precis hittat din blogg igen och gillar den jättemycket! Fortsätt dock med din egen stil! Det är den jag gillar bäst. Vissa bloggar är väldigt lika.

Snor och Glamour sa...

Hej Mia!
Åh jag ligger efter med att kika in hos favoritbloggarna, så nu måste jag läsa ikapp här! Neulash funkar verkligen, alla mina vänner som provat har fått urfina långga fransar. Men det är just det att man måste fortsätta, annars slutar det.

Ha finaste helgen!
Kram

Anonym sa...

Du måste visa bild på resultatet:)

Anonym sa...

Hej Mia!

Newlash är dunder, på mig som redan har långa fransar från början blev de nästan galet långa till slut! Rekommenderas verkligen.

Kram J

Anonym sa...

Hej Mia!

Newlash är dunder, på mig som redan har långa fransar från början blev de nästan galet långa till slut! Rekommenderas verkligen.

Kram J