lördag 28 april 2012

HÄRLIGA LÖRDAG




Söta vitsippor från skogen hos svärföräldrarna!




Tjingeling Vänner!




Mår ni fint?


Här är livet på topp och jag känner mig verkligen boostad med en massa härlig vårenergi igen! Tänk så lite solen och värmen gör för själen egentligen:)

Denna lördag har vi varit ute hela dagen och grävt, krattat, klippt och fixat i trädgården! Vi har även varit och köpt två nya träd och planterat dom! Det blir så fint och jag hoppas snart när alla planer är förverkligade att det blir en lite mer ombonad känsla på tomten:)


Men nu blir det till att ta lördagskväll och krypa upp i soffan framför en mysig film och en stor skål lördagsgodis!:)



KRAM





12 kommentarer:

Nilla sa...

Underbar bukett! Ha en fin kväll.

Spets o Silver sa...

Hej!

Läste artikeln i Leva & Bo om dig och ditt hem. Verkligen jättefint. Gillar din blogg,så nu lägger jag till dig! :)

Trevlig helg!
Nette

♥ Fyra årstider sa...

Härligt Mia, så kul med nya träd.

Kram Lotta

mariaemb. sa...

Åhh så härligt det låter att ha en trädgård att påta i. Lycka! VI har precis ställt oss i kö till en kolloilott som ligger här i närheten. Bara tre års väntetid......

Ha en riktigt härlig kväll!

KRAM fina du!


ps. jag har flyttat!

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag måste nog ut och plocka en bukett vitsippor jag med imorgon. Glömmer alltid bort dessa skönheter som dessutom är helt gratis.

Kram Teres

Lifestyle By Lena sa...

Underbart, visa oss gärna lite bilder från trädgården. Fin lördagskväll!
Kram

Lina sa...

Det finns inget skönare än att krypa upp i soffan efter en heldag med trädgårdsarbete.
Hoppas du får en fortsatt fin helg fina du.
Kram kram Lina

G U L D N O U G A T E N sa...

Jätte fina bilder och fin blogg!

/ Guldnougaten

PS: frågestund på min blogg! :)

Anonym sa...

Hej Mia!!
Köpte GT med bilaga och där var det några sidor jag "kände igen".
Va kul att få ett eget reportage om sitt hem!!
Ha en underbar vår.

Therese

AlicesMamma sa...

Visst är det helt underbart att våren äntligen har kommit!
Hoppas ni har en lika fin söndag. Det är ju långhelg!

Karin

Enkel stil sa...

Snyggt i Leva o Bo idag!
Ha en skön söndag! Anita

Helena - barnvakt på Lidingö sa...

Jätte fin vår bukett!