torsdag 19 april 2012

HAR SAKNAT ER SÅÅÅ






Här är jag:)




Heeeej på er!




Jag blir alldeles rörd när jag kikar in och ser att ni saknar mig här - ni ska bara veta hur mycket jag saknat ER!

Ja ibland kommer det där som kallas verkliga livet emellan! Helgen var himla tokigt jobbig jobbmässigt och detta är inte forumet för att ta upp sådant, men ibland blir det bara lite mycket och då vill man bara ligga hemma och krama sin familj istället för allt annat! Sen när jag tänkte kika in till er och givetvis drabbades jag av en dunkande huvudvärk som bara gjorde att jag däckade totalt och ja sen igår var det bara upp och se glad ut och ge sig av till Göteborg - igen!

Men nu är jag här igen hos er raringar!:)

Men tänk bara några få dagar borta så är man helt ouppdaterad på vad som händer;)

Så berätta vad har ni för er!?



MASSOR KRAMAR



M







7 kommentarer:

House number 11 sa...

Jamen, vi har ju saknat dig massor!!
Kram Jenny

Lifestyle By Lena sa...

Vet inte hur många gånger jag kikat in i väntan på en uppdateringen ;) Nu är jag såå nöjd!

Kram

Vem är Dyrafina? sa...

Välkommen tillbaka till cybervärlden!
Dyrafina

Hem och Lycka sa...

Undrade just var du tagit vägen ;-) Välkommen tillbaka!

kram Mia

Casa of Mia sa...

Välkommen tillbaka!

Två Trappor sa...

Härligt att se dig igen, du har varit saknad, som sagt! :)Förstår precis, har också haft sådana fyllda dagar, och man måste ju prioritera sin goa familj framför datorn när man äntligen är ledig och mår bra. Kram till dig <3

Anonym sa...

VAD SÖT DU ÄR PÅ BILDEN!!!:-)