måndag 23 april 2012

GOD MORGON MÅNDAG





Min frukost - yoghurt med blandade frysta bär, såå gott och nyttigt!



Heeej raringar!



Här har morgonen startat med härligt väder och det sägs bli sol och lite värme idag!:)

Sessorna har precis gått till skolan och jag äter nu frukost! Planerna för dagen är lite jobb vid skrivbordet och om jag hinner innan ett utvecklingssamtal ska jag försöka ta mig till en optiker för att kika på lite nya solglasögon! Jag måste verkligen köpa mig ett par nya i år, mina är både skeva och repiga och de där billiga paret jag köpte som ett extra par har sett bättre dagar om man säger så (och så fick jag ju lite födelsedags-pengar till ett par nya glasisar;). Jag är sugen på ett par i en Aviator-modell i år, få se vad man kan hitta och vad som passar en:)



Nu får ni har en härlig start på nya veckan ni med vänner!


KRAM




5 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Det är såå gott att blanda i lite bär i yoghurten! :)

Ha en bra start på veckan!
Kraam Jenny

LIFE by TESS sa...

Så kul med nya solglasögon, hoppas du finner det du söker. Här önskar vi också nya solisar men har så svårt för den där konstiga nosen;)

Önskar dej en bra start på nya veckan.

Kram

helen by the westcoast sa...

Hej! Har tidigare lagt in kommentar men ej fått svar så nu kommer frågan igen. Jag har ekmöbel i sovrummet förmodligen samma som du målat så fint i vitt. Jag har svårt att få till det med inredning och färg. Undrar nu vad du har för tips? Hur hade du det innan den blev vit? Med vänlig hälsning, Helen

MITT VITA HUS sa...

Helen: åh ledsen då har jag missat att du frågat:S kan jag återkomma med ett svar när jag kommer hem från utvecklingsamtalet lite brådis nu:) maila mig så ska jag hjälpa dig:)

KRAM

M

Anonym sa...

Köp på LINDEX! :-)

Köpte aviatormodell där för 89 riksdaler!Glasen är lite större än Ray Bans men det är bara snyggare!Med fullt uv-skydd. Bruna, guldiga ,fina med spegelglas,
g r y m t s n y g g a och ser så mycket "dyrare" ut.

Perfekt att ta med på utlandstrippen, då dessa hellre kan få bli stulna än ett par märkesbågar.Lurade mina vänner att det var Marc Jacobs och gissa om de blev glada att det var 89-pixare från Lindex..hihi :-)

I sommar kör vi en aviatorklubb på beachen..:-) hihi