tisdag 24 april 2012

FRÅN TOPP TILL TÅ







Superfina sandaletter från Scorett - kanske att man skulle våga sig på ett par i den där korall färgen! Tror det skulle vara väldigt läckert till brunbrända sommarben:) Jag har sedan tidigare ett par i svart i liknande modell som är ett par år gamla nu och jag kan säga att dom är supersköna att gå i, lite lagom klack så där för vardagsbruk:)



Heeej Bloggisar!



Det bästa med att jobba hemma är att man kan ta små pausar lite då och då och försvinna in i en massa härlig inspiration på det fantastiska nätet (tur att man nu inte jobbar hemma varje dag, då skulle det bli riktigt dyrt;)! Just nu är det lite uppdatering i min garderob som gäller, det behövs massa nytt från både topp till tå, som om ni tycker det är lite mycket mode och sommarkläder här är för att jag är helt inne i det just nu;)


Men nu måste jag ta tag i jobb högen igen - vi ses kanske lite senare:)


KRAM





8 kommentarer:

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hej! Ja visst är dom fina! Funderar också på att köpa ett par, perfekt klack för mig...

Ha en fin dag!
Kram Malin

Anna sa...

Tack för tipset! Du har så bra tips!

Har letat efter liknande, så nu var det bara att skynda sig att klicka innan de tar slut!

Bara hoppas att de passar...

Kram

Casa of Mia sa...

Så snygga, de i korall skulle jag gärna trippa runt i, i sommar! kram

LIFE by TESS sa...

Snygga, färg är ju kul om man vågar:) Själv önskar jag mig bruna till sommaren, som du rkiver erfekt vardags-sko att orka trippa runt i.

Kram och ha en fin dag

Life's Silverlining and I sa...

Jo jag är också inne på mode nu det går i perioder det där. När det är vår i luften väcks behover lite extra.Jättesnygga skor du visar o korall är ju så snyggt till bruna ben! Kram Nilla

Lifestyle By Lena sa...

Åh vad jag gillar alla fina tips du kommer med.Ljuvliga sandaletter som jag absolut måste ta en närmare titt på ;)

Kram
Lena

Anonym sa...

Det är bara roligt att få lite inspiration till sommargarderoben! Själv vet jag inte riktigt vad jag ska köpa vare sig till mig eller barnen, har inte hittat rätt än. Jag välkomnar mer inspiration :)

Sofia

House number 11 sa...

Ja, dessa underbara träskor! Jag har två par redan, fast med lägre klack.
Ska kanske våga högre klack i sommar!
Ha en fin kväll!
Kram Jenny