måndag 2 april 2012

FINASTE BARNKLÄDERNA



 

Lovade ju visa er fler att de fina How to Kiss a Frog plagg jag köpt till mina sessor - här är en av Alice fina klänningar Suki dress i vitt med ursött rosa skärp. Säger det igen jag bara älskar HTKAF och det gör min lilla och stora sessa med:)



Tjingeling nya veckan!


Jippi - solen lyser och smälter förhoppningsvis snabbt bort det lilla lager snö som ligger kvar efter gårdagens oväder:)

Tänkte bara tipsa er om att på Kidsbrandstore.se, ni vet det där braiga stället som jag nämnt tidigare som säljer snygga barnkläder för både små och stora barn! Nu är det kampanj på fri frakt och fria returer på ordrar över 599:-, så passa på att köpa fint vårmode till din lilla skatt!



Hoppas ni har haft en fin start på måndagen!



KRAM






6 kommentarer:

G U L D N O U G A T E N sa...

Åh så söta!

kristina - ingen vanlig dag sa...

Underbar! Det är ju något oerhört speciellt med klänningar till de små. Det är nog det enda som är lite trist med att ha en kille - alla klänningar man inte kan köpa :)
Kram.

LIFE by TESS sa...

Gulle du, tack söta;)

Finaste finaste barnkläderna, absolut! Bra val av klänning, såå fin med bältet och alla detaljer. Vi har den med fjärilar:)

Önskar dej en bra start på nya veckan!

Kram

Anonym sa...

Så underbart fin klänning!
Ser fram emot att se dina presenter som du fick när du fyllde år!
Fortsatt trevlig dag!
Camilla

Anonym sa...

Hej

Superfina klänningar. Hur är de i storleken. Vad köper du för storlek till Alice/Emma?

/Maja

Marie sa...

Tack för barnklädestips! Jag har fullständigt gått i baklås och hittar inget fint som jag tycker passar min lilla S på 5 år. Så tipsa mera! :-)