måndag 2 april 2012

EASTER COMING UP





God kväll raringar!



Påsken närmar sig med stormsteg, här hemma ska vi ha lite påskpyntat med såklart! Jag tok-gillar Mailegs söta påskpynt och jag har lite av det sen tidigare år i min lilla påsklåda som jag nu ska plocka fram tänkte jag. Söta små ägg att fylla med godis till de små och lite sött till riset

Riset har jag redan inhandlat och gula tulpaner står på bordet här i köket och jag är så sugen på att klicka hem Day Homes fina silver ägg (som man iofs kan ha framme på mer än bara på påsken:) Även ute i trädgården och på vår trapp är det pyntat med lite färgglada fjädrar och påskiga blommor!


 

Hur pyntar du i påsk?


KRAM






11 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Underbara påskägg kram

Anna / Sand's Drömmar sa...

Jag har visat en del pynt redan på min blogg, borde hinna fota och visa mer men tiden räcker inte till :/ Men kort och gott blir det mest ris och lite prydnadsägg här och där.

Bromans Bravader sa...

Har inte hunnit med något pynt än, så det måste jag ta tag i denna vecka. Det blir blommor, något ris, lite ägg. Köpte ett fint silverägg på Indiska idag. Budgetvariant på Days ägg =)

Anonym sa...

Skulle precis som Bomans bravader tipsa om Indiskas fina silverägg som budget variant av Day äggen. Jag har haft mina i flera år och de håller sig fina!Annars är jag inte så förtjust i påskpynt,kanbero på att jag fyller år i påsktid och när man var liten fick jag alltid påskägg,kycklingar mm.
Maria

GoS4u sa...

Har inte hunnit börja påskpynta själv ännu - packar istället massor med solgula (påskgula?) bambuhanddukar till kunderna.
Verkar bli gott om mjuka sunda påskägg i år!

Mikaela sa...

Älskar d äggen. Vet du om de finns i större stl? Har ett litet till L men skulle gärna vilja få ner en liten present tillsammans med gottiset. KRAMAR Mikaela med Liam 08 och Filippa BF juni 2012.

Livet på landet sa...

Underbart söta ägg!
Jag pyntar inte så mycket till påsk, det blir björkris med fjädrar & ägg i & sen påskblommor.

Kram

Becka sa...

Vilken fin blogg du har! Fortsätt så :)

Anonym sa...

snälla! visa lite bilder från din påskpyntning ute i trädgården:)
kram anna

Lifestyle By Lena sa...

Ljuvliga små påskägg! Ris med fjädrar i underbara färger finns det mycket av i vårt hem.

Ha en fin dag!
Kram

Vardaxlyx sa...

Då var det snart dax IGEN! Kvasten är nu uppdaterad till en 2.0. Påskharen sitter bredvid. Även han uppdaterad till senaste version så here we come Blåkulla!! Önskar dig en kanon bra skärtorsdag ;-)