tisdag 24 april 2012

DAGENS ERBJUDANDE: RABATTKOD HOS HUDVÅRDSRUMMET






Mina favoriter i badrumsskåpet:)



Gooo Kväll Raringar!



Dagens fina erbjudande kom i lilla inkorgen idag från Hanna & CO på Hudvårdsrummet här i stan.(ni vet där jag brukar unna mig sjäv en massa mamma-lyx-tid;)! (ni har väl inte missat att Hudvårdsrummet nu även öppnat en liten netbutik också - hudvårdsrummetshop.se!)

För er mina fina läsare erbjuder nu Hudvårdsrummet 15% Rabatt på produkter, ni aktiverar Koden: mvh i kundkorgen innan ni checkar ut ur netbutiken och om ni vill besöka Hanna & CO på Hudvårdsrummet och handla era produkter där så uppger ni bara Mitt vita hus i kassan så får ni rabatten! 
Gäller tom. 30/4!

Och inte bara det! 

I Maj månad kommer Hudvårdsrummet bjuda på frans- och brynfärg eller ryggmassage 15 minuter vid köp av ansiktsbehandling om minst 60 minuter. Vid behandlingstillfället får man även 10% rabatt på  Dermalogica. 
Gäller tom. 25/5 - så skynda boka, det brukar alltid vara fullt:)



Nu säger jag god kväll - suupertrött idag efter ett litet missöde med en allergiskreaktion som krävde akutvård - phu! Men nu mår jag bättre igen:) Så natti natt, ses i morgon igen:)



KRAM




2 kommentarer:

Home of m sa...

Får kika in på netbutiken.
Skönt att det fixade sig med allergin.

Kram

Anonym sa...

Trevlig butik:)