måndag 23 april 2012

CHILL TILL SOLIGA STRANDDAGAR




Har glömt visa er en till av gobitarna jag införskaffat till sommarens soliga dagar på stranden - denna klänning Cabezo Light blue - ChillNorway/ Nordljus är perfekt att bara dra på sig över bikinin!




Tjing Tjing!



Solen gick i moln så alla raybanisar får snällt vänta, hann liksom inte med det idag (tiden går verkligen fort när man är inne i en massa jobb eller hur?!:)!


Nu - snabb lunch och sedan iväg på utvecklingssamtal!



KRAM



16 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh klänningen ser underbar ut, vill ha i sommar!! kram

Designing good life - Sarah sa...

Åh vilken längtan jag fick nu efter härliga stranddagar!

H`s enkla vardag sa...

Snygg så det förslår! Nu ska jag ut i solen med mina nya Rayban (ny modell)! Kan beskådas hos mig
Kram Helena

LIFE by TESS sa...

Sååå himlans himlans fin och härlig. Vill ha! ;)

Anonym sa...

Har sett den på flera bloggerskor i olika färger, hur fin som helst! Toppen i samma style var med urfin, men jag ska nog slå till på en klänning jag med:)

/J

Maria- Wikers Liv sa...

Ser jätteskön ut! CN´s klänning som du visar i tidigare inlägg, med fjärilar är jättefin!
/ Maria

Limestone by the Sea sa...

Jättefin, nu väntar vi bara på värmen..kram

Lovely Things! sa...

Har också kikat på den för den är ju skitsnygg, är den skön?
Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh den klänningen är ju underbar står högst på min önskelista till sommaren. Ha en bra dag.
Kram Theres

Anonym sa...

Nu är den beställd! ;D

KRAM Fröken M

Livet är Underbart sa...

Snyggt ;) kram kram

Home of M sa...

Underbar strandklänning!
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram

House number 11 sa...

Vackert!
Ser så skön ut!
Kram Jenny

Life's Silverlining and I sa...

Jo den skulle vara perfekt över en bikini i sommar:) vill ha! Kram Nilla

Anonym sa...

Mh men känns inte som den var värd priset kände jag.

Junitjej sa...

Kanonsnygg!!!