söndag 25 mars 2012

VÅRNYHETER - SNYGGASTE KLOCKORNA FRÅN TRIW







Men visst är dom bara såå fina dessa Triwa klockor - iallafall jag skulle kunna tänka mig en i varje färg att matcha efter kläder och säsong:)



Halloj igen!



Fick ju se att bästa Creative Lounge nu hade börjat få in Triwas vårnyheter och ja dom föll mig i smaken nästan allihopa! Så snygga med sina guldiga detaljer till ljusa fladdriga härliga sommarklänningar, kanske en marinblå kofta över och snygga träskor på fötterna, på en solbränd handled!



Något att önska sig till nästa söndag;)



KRAM








11 kommentarer:

House number 11 sa...

Så fina! Tycker om den med lite blåa inslag!
Kram Jenny

Katarina sa...

Ja en av dom skulle verkligen sitta som ett smycke på armen.

Casa of Mia sa...

ja, så fina! kram

kat @ dot dot dash sa...

these watches are gorgeous! i might have to take one of each :)
x kat

LIFE by TESS sa...

Den vita klockan får gärna flytta hit och göra sällskap med min andra Triwaklocka.

Önskar dej en bra stat på nya veckan.

KRAM

G U L D N O U G A T E N sa...

Har själv en TRIWA i färgen khaki därifrån. Älskar den!

Fin blogg och bilder.

Ta gärna en titt på min
/ Cajsa

HOUSE of ADELA sa...

Ursnygga! Så somriga och fräscha=)

Kram
Adela

MiaC sa...

Amen du, jag såg också dessa ljuvliga klockor... skulle definitivt kunna tänka mig en... eller flera =) Kram på dig.

Sanna-Marie sa...

Dom var fina ! Får nog klicka hem en sådan !

Karin - AlicesMamma med 2:an i maggen :) sa...

En ny klocka vore inte fel! Har aldrig någon på mig, du vet ju hur det är med jobbet :)... Men nu när jag är hemma på obestämd tid borde jag såklart passa på! Kanske slår till på någon av dessa... Tjusiga!

axeilna sa...

Jag har fastnat för den med flätat armband- Siren Brasco Chrono. Men pengarna läggs nu på flytt och möbler så det får blir ett senare inköp.