torsdag 1 mars 2012

VÄLKOMMEN MARS



Lite nytt i köket, supersöta klassiska burkar från House Doctor och den allra finaste lilla måttsatsen i vitaste porslinet du kan tänka dig, också från House Doctor/Nordljus. Nu är jag sugen på att sätta upp en liten hylla i köket att ha lite fina saker på!



Tjingeling raringar!



Guuud vad roligt att ni är så många som vill vara med i tävligen om dom fina Beach House lakanen, jag håller givetvis tummarna hårt åt er allihopa:) Ni som inte lämnat en kommentar än, så går det bra ända fram till kl. 16.00 i morgon!


Idag är jag verkligen superseg här hemma, det tog på krafterna att sitta på tåg så länge! Även om det verkligen var värt det, kursen verkar hur bra som helst och Göteborg var supervackert i vårsolen:)


Idag ska jag lyxa med en sväng till söta Hanna på Hudvårdsrummet igen. Ska testa en kemisk peeling, inget jag har gjort innan men det ska tydligen göra underverk för trötta mammor;)



Vi får ses lite senare igen vänner - tills dess ha det gott!




KRAM





6 kommentarer:

mariaemb. sa...

Lovely! Riktigt krispig och härlig bild. Ha en skön dag fina du!

Kram!

Helena - barnvakt på Lidingö sa...

jätte fina!

Anonym sa...

Jag vill så klart också vinna de vackra och enligt många underbart sköna lakarnen, skulle vara en bra födelsedagspresent till mig sjölv när jag strax fyller2 x 20. Min närmaste Beachhouse butik ligger i Falun- Norrgården. Min favvo nätbutik är Blackballon och Nordljus.

MAria i Borlänge

Anonym sa...

Hej!
Tack för en helt underbar blogg, jag tittar in varje dag =)
Jag undrar var den vackra krukan eller om det är en vas? kommer ifrån?
Mvh M

MITT VITA HUS sa...

M: menar du redskapshållaren? Den är från Le Creuset!

KRAM

M

Anonym sa...

Ja tack för snabbt svar :-) älskar din blogg!!!