fredag 9 mars 2012

VACKRA VITA FREDAGSBLOMMOR



Någon rar kände på sig att det behövdes lite vackra fredagsblommor i det vita huset idag;) Står här nu på världens finaste bricka i svart trä från Day Home/Hvita Villan



Tjingeling!



En masse koppar te och duntäckehäng med härliga magasin har faktiskt gjort susen idag, mår lite bättre faktiskt:)


Nu ska jag bli bjuden på fredagstaco här hemma, mina söta har nämligen bestämt vad det ska bli och vill så gärna fixa själva och nu när dom är så stora så får dom faktiskt fixa och dona lite själva i köket och det tycker dom är jätte mysigt:)



Ha nu en härlig kväll med en massa mys med era nära och kära så syns vi i morgon igen!




KRAM




17 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Underbara blommor, trevlig helg kram

Camilla sa...

Finfina blommor :)

LIFE by TESS sa...

Älskar din fina takkrona, så flott. Fint arrangemang av DAY och Tine K!

Ha en riktigt skön helg!

Johanna Stålros sa...

Så snyggt! Önskar dig en riktigt fin helg. Kram

Erika sa...

Lantliv Trädgård! Är den ny? Måste jag köpa. Är den bra?

Kram

Room of karma sa...

Den brickan gillar jag från Day Home ♥

Önskar dig en superfin fredagskväll/myyyyyyyys:)!

Ha det bäst fina du!
kram ♥♥CC♥♥

Isa sa...

Vackert! Trevlig helg.

Ida sa...

Krya på dig o trevlig helg! Mvh Ida

Gabriella sa...

Mysigt det ser ut!
Underbart med vitt!

Hem och Lycka sa...

Å hjälp vilken snygg bricka! Kram Mia

Anonym sa...

Så fint! Jag har en fråga, hur långt ner över bordet hänger din takkrona? Vi har köpt en likadan till vår lägenhet som har väldigt högt till taket och måste fixa en förlängning av kedjan. Med vänlig hälsning /Lisbeth

Jenny - Hugos mamma sa...

Du har det så vackert & jag blir så inspirerad, du får gärna komma hit & inreda!:)
Tack för en otroligt fin blogg!

Louise Alexandersson fotografier sa...

åh favoritblomman, de är så vackra

Ha en fin lördag
Kram Louise

MITT VITA HUS sa...

Lisbeth: Vi har 2,50 i takhöjd och kronan hänger ca 60 cm från bordet upp.

KRAM

M

Sofie - Mamma till William sa...

Åh så fint !!

Malin sa...

Hej! Vart kommer takkronan ifrån?
Superfin!!!

MITT VITA HUS sa...

Malin: från Tove Adman!

Kram

M