måndag 5 mars 2012

URTUFFA BARNKLÄDER FRÅN THE BRAND





Så himla mycket fint, jag vill ha en massa av plaggen till mina söta! Den blå vit randiga Flounce Dress - my gad så söt! Och för att inte tala om samma modell fast i rosa och vit randigt - lovely! Kolla in flickan med den blå kjolen och den vita toppen, så underbart kort och så fint till varma sommardagar när man får springa barfota i gräset!:)
Alla dessa bilder från The Brand gör med urlycklig idag!



Tjingeling på kvällskvisten!



Nu sitter jag och klickar hem en massa nytt till mina tjejer, garderoberna är helt tomma hos dom så en massa vår och sommar nytt behövs verkligen. Det blir både billigt från några av de stora kedjorna och några lite dyrare finare klänningar, solbrillor och lite annat smått och gott.


Alice och jag har även varit en sväng på Polarn & Pyret idag och roat oss med att handlat på oss lite nytt till henne. Fina ljusrosa chinos och cerisa tuffa jeans och lite annat! Färg ska det vara säger Alice, gärna rosa med! Min lilla loppa hon har verkligen påbrå från sin pappas sida, lång är hon för att vara "bara" vara en sexåring så nu är dom små kläderna förbi och hon börjar sniffa på den andra avdelningen, den för lite större barn! Innan hon la sig plockade hon fram nya kläderna ur påsen och sa bestämt att hon var tvungen att ha på sig nytt till skolan i morgon - Määäh det fattar du väl mamma!!! Jo det gör jag väl:)

 

Nu får ni sussa så gott så ses vi snart igen!




KRAM




9 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Härligt! Så fina barnkläder, me like!

Anonym sa...

Så fina kläder, var kan man finna dessa?

Karin - AlicesMamma med 2:an i maggen :) sa...

De är ju för roliga :) Min Alice (som är 3) har redan en mycket tydlig och stark vilja kring det där med kläder och det lär inte bli enklare :/

Tack för fin inspiration, ha en bra dag!

LIFE by TESS sa...

Supersupertuffa barnkläder, love it! Älskar det tuffa och söta i en skön mix.

Lifestyle By Lena sa...

Åh tack för ljuvlig inspiration, jag ska genast kika in någon av deras återförsäljare. Eller är det någon som vet om de har en egen butik?

Kram

Anonym sa...

Visa gärna de kläder du väljer att köpa sen! Jag har också två flickor och det är alltid bra att få lite inspiration.

Sofia

messan sa...

Jättefina kläder och det finns ju så mycket fint att köpa till de söta små:).
Kram

Anonym sa...

Hej Mia! Tack för en fin blogg. Kikar in här allt som oftast. Jag har en fråga: undrar om er köksklocka är den JÄTTESTORA från Ikea? Har tänkt många gånger att jag ska köpa den, men den ser ju ENORM ut när jag ser den på varuhuset, så jag har inte vågat ta hem någon. Är det så kanske att den inte alls ser lika stor ut väl på plats i köket? Tacksam för svar! :) Kram Linda

MISS ALICIA sa...

Hej,

Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där du hittar spännande brittiska märken!

Vänliga hälsningar,
Miss Alicia