söndag 25 mars 2012

STARS & LITE BLACK




Så äntligen i veckan kom mitt fina Lite Black från Lite Kalabalik/Creative Lounge - dessa armband är bara så snygga! I paketet låg även urtuff scarf grå med svarta stjärnor från Creative Lounge Collection - den är bara så jag:)



Tjingeling söndag!




Våffeldag, sommartid och allt, dagen till ära!


Äter ni några våfflor idag eller gjorde ni som jag och fuskade med det i veckan i den härliga vårsolen?:)


Idag är det blåsigt med fint väder, sessorna är redan ute och plockar tussilago här utanför och jag ska precis ta på mig och gå ut en stund med. Funderar på om utegruppen ska få åka fram på framsidan så man kan sitta ute och fika lite!? Jo men så får det bli:)


Fina stjärnor runt halsen på mig idag!


Ha det gott finaste ni!



KRAM






8 kommentarer:

LIFE by TESS sa...

Så fina "fynd". Lite Kalabalik är en stor favvo här just nu! ;)

H`s enkla vardag sa...

Utemöblerna måste definitivt fram hihi! Nu är det vååår!
Fint armband och scarves!!
Ha en fin dag!
Här ska jobbas from kl 14.00
Kram Helena

Grodmamman sa...

Vi ska äta våfflor när vi ser SM-finalen i bandy senare i em hemma hos mamma. Grabbarna i familjen är på plats i Uppsala, men vi andra får se det på tv. Vår stads bandylag har gått till final för första gången på 29 år, så det är stort!:)
Såg tussilago för första gången idag.
Kram

Anonym sa...

Hej!! Scarfen var mycket fin:) På Creative Lounge står det att färgen är vit med svarta stjänor, Är det den du har? Kram Helena

Anonym sa...

Hej!! Scarfen var mycket fin:) På Creative Lounge står det att färgen är vit med svarta stjänor, Är det den du har? Kram Helena

MITT VITA HUS sa...

Helena: Ja jag ser det nu när du säger det, men nja jag skulle nog påstå att den är mer ljust ljust grå i färgen:) Urfin hur som iallafall:)

KRAM

M

Anonym sa...

Snygg färg på läpparna med!! Läppglans? Märke? Vill haaa....:-)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Glosset är från ID Bare Minerals och färgen heter Dolly:)

KRAM