tisdag 27 mars 2012

NYBAKADE MUMSIGA BULLAR

.

.
Detta har jag gjort idag - en massa nybakta mumsiga bullar!



Hej på er alla godingar!



Här luktar det nybakat, nytvättat och renstädat, för medans bulldegen jäste så passade jag på att dammsuga och skura golven och tvätta den där tvätthögen som aldrig tycks minska hur mycket man än tvättar - känner mig faktiskt så där riktigt nöjd just nu över dagens sysslor! Bullar är ju bara så där perfekt att ha i frysen, nu när det är så fint vårväder och man vill bara mestadels sitta i solen och fika!:)

Tänk i morgon är det den där onsdagen igen och det är dags att pendla till Göteborg men nu är det inte många gånger kvar nu:) Jag beundrar verkligen alla er som sitter på tåget och pendlar, dag ut och dag in. Det är faktiskt jobbigare än man tror!



Ha det fint tills vi ses igen!



KRAM






14 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh så gott det ser ut, jag borde verkligen fylla frysen med nybakta bullar, behövs alltid till utflykter i skolan och mysfika till helgerna, härligt, kram

EMMA sa...

Vilka fina bullar!!
Här har vi faktiskt oxå bakat bullar idag.
Som sagt väldigt bra att ha i frysen...
Ha en fortsatt härlig tisdagskväll!!

Kram från mig

Lovely Things! sa...

Perfekt med ett gäng bullar nu i frysen när våren är här...
Kram Annika

Hemma hos Märtha sa...

Mmmmm ser gott ut med nybakta bullar! De blommiga formarna är så söta....ser somrigt ut..-)
Ja det är nästan ett måste att fylla på frysen nu så man är laddad för utefika!
Ha en mysig onsdag!
Kram
Anne-Lie

LIVSGLITTER sa...

Oh så gott det ser ut!! Ha en mysig kväll!

Linn sa...

Mmmmums, så gottigott det ser ut!
Skön vecka! :)

Michelle sa...

Yummit med bullar! Vart har du köpt dem ursöta muffinsformarna? :)

Ha en bra dag fina du!

Kram Michelle

Åsa sa...

Shiiit vad gott :-) !!!!

Drömlägenheten/Caroline sa...

Gott och härligt vårig bild!
Kram

LIFE by TESS sa...

Duktiga du. Nybakta smarriga bullar och mjök är ju bara hur gott som helst!

Jes/Vita villa vila sa...

Åh du så gott det ser ut!

Kram Jes ♥

frida sa...

Vilka härliga bullformar. vart har du skaffat dom??

MITT VITA HUS sa...

Frida och Michelle: Bullformarna är från Rice och köpta för några år sedan, jag har en ganska stor samling muffins -och bullformar som jag varierar mig mellan:)

KRAM

M

♥ Fyra årstider sa...

Å vad de såg goda ut, underbara bilder som alltid på din fina blogg.

Kram Lotta