tisdag 13 mars 2012

LITEN BIT AV VÅREN




Körsbärskvistarna är fulla med små gröna knoppar som snart slår ut här i vårt tvrum - känns väldigt vårigt när ljuset flödar in genom nyputsade fönster!



Hallo söta bloggisar!



Sitter och jobbar lite framför datorn inför morgondagen i Göteborg (hur blev det onsdag så snabbt igen?!), en himla massa "pappersjobb" blir det! Lite skillnad till mot vad jag annars gör när jag jobbar liksom, då det är fullrulle upp på benen nästan hela tiden;) Jag älskar att studera och lära sig nytt och bli bättre och utvecklas i det man sysslar med, men ibland finns det tankar om att helt byta karriär - inte just nu men sen - någon gång - kanske!



Vad gör ni för roligt idag då?



KRAM






6 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Kvistar är smått beroendeframkallande denna årstid. Just can´t get enough :) Fina bilder! Kram

Casa of Mia sa...

Vilken underbar bild, idag är det verkligen vår och jag har varit i parken med mina tjejer som är lediga idag, välkommen till Göteborg imorgon, kram

House number 11 sa...

Jag ska ut i det vackra vädret med mina barn, jag tror att vi ska unna oss glass på vägen hem från skolan!
Fortsatt trevlig dag!
Kram Jenny

Cilla sa...

Vilken ljuvlig blogg du har..
Kikar gärna in igen :0)
Ha det BÄST!!
Kram Cilla

House of Design sa...

Ååå blev väldigt förtjust i din vas med kvistar vart hittar man vasen?

kram

MITT VITA HUS sa...

HofD: vasen är från Tine K finns hos blackballoon:)

KRAM

M