måndag 12 mars 2012

LEILAS GENERAL STORE





Wow Leila - vilken succé!



Tjingeling!



Ni har väl nu inte missat öppningen av Leila's nya fina netbutik med hennes egen designade linje av underbara köksprylar och alla härliga vintage fynd?


Efter lite teknikstrul verkar ju nu General Store ligga uppe och fungera trots det suuuperhöga antalet besökare:)


Gud så härligt att se en sådan succé, Leila du är fantastisk och min stora inspiratör och idol -vilken hääärlig netbutik du lyckats med! Man vill liksom ha allt, kastruller, redskap, vackra tårtfat, party dekorationer, underbara textilier - u name it, listan kan göras ännu längre:)


Stort grattis till dig Leila och ni som inte kikat in än - do it:)



KRAM






6 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh så mycket fint det finns i hennes store, kram

Anonym sa...

Ja så himla mycket fint det fanns:)

Nilla sa...

Fina saker du har valt ut! Jag har inte handlat något ännu, men är bra sugen. :-)

MITT VITA HUS sa...

Nilla: jag har inte heller klickat ngt än, men sugen är jag;)

Jennys gömma sa...

Tack för tipset! Verkar lovande, kram Jenny

Weronica - En mammas dag sa...

Sidan är fortfarande urseg för mig, så folk handlar så att det står härliga till vad det verkar :) Fin kväll!