fredag 9 mars 2012

IT'S FRIDAY






It's Friday!



Ja men fy här är det ingen feelgood alls!:(


Jag har nätt och jämt mäktat med denna vecka som har innehållt både en tur och retur Gbg, en lång konferans dag och jobb och nu tillslut fick jag ge vika för basillerna! Denna fredag ligger jag alltså hemma, djup nedbäddad i duntäckte med duntofflor på, huset är inte alls städat och det finns inga fina fredagsblommor här, bara en himla massa snorpapper, men ja livet är ju på dettta vis ibland med - eller hur!


Hoppas iallafall ni har en superhärlig fredagskänsla raringar!



STOR KRAM







7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Krya på dig vännen, har precis själv börjat återhämta mig från sjuka jag också! Kram Mia

House number 11 sa...

Krya på dig! Vila och drick mycket, jamen det vet du ju!
Kram Jenny

LIVSGLITTER sa...

Naaaw! Krya på dej vännen <3

HOUSE of ADELA sa...

Uscha ja, krya på dig vännen och efter regn kommer sol du vet;) Våren kommer tillbaka nu, sol och fint väder i många dagar framöver, då blir du frisk!

Kramar
Adela

pinglan sa...

Krya på dej fina du!
kram P:)

mariaemb. sa...

Nej men fy, krya på dig stackare! ♥

Två Trappor sa...

Stackars lilla dig.. krya på dig och ha en så mysig helg som det bara går ändå. KRAM