lördag 3 mars 2012

GOD MORGON LÖRDAG




Kom to mami... Om man säger så här, skulle inte tacka nej till denna uuurfina plånbok från Mulberry, stod faktiskt nästan mitt namn på den;) Visst är den uunderbar?!




Goood morgon underbara lördagsmorgon!




Vad har ni för härliga planer denna lördag då?


Jag hoppas ni unnar er en god lång frukost gärna med lite nybakat bröd från bageriet - det är nästan standar här hemma hos oss på lördagsmornarna! Antingen nybakat från bageriet eller hembakat. I veckorna blir det nästan aldrig bröd till frukost hemma för min del, försöker hålla mig till bara lite yoghurt eller en god smoothie!


Önskar er alla en härlig lördag och jag lovar att återkomma i helgen med vinnarna i Beach House tävlingen - spännande spännande:)




KRAM





18 kommentarer:

Miss Linda sa...

Åååå nu vart jag KÄR!!!

Så stilren men ändå cute :-)

Hmmm, börjar smida planer nu ;-) Hi hi hi

Ha en Underbar dag // Kram Linda

♥Linda♥ sa...

Nja, jag skulle snarare påstå att det sog Linda på den plånboken ;)
Så fin den var, tack för tipset!

Tyvärr har vi en bit till närmsta bageri så vill vi ha nybakt bröd till frukost så får jag baka det själv, men det går ju bra med alla dessa recept med kalljästa bröd som kan förberedas dagen innan. Dock blir det inte varje helg...

Ser mycket framemot att få veta vem som vann Beach house-tävlingen.

Ha en härlig dag!

House number 11 sa...

Underbar plånbok! Härliga lördagmorgnar! Här äter vi hembakat bröd idag! Lyx! Sedan blir det stenstranden i Vikhög. Vi har fantastiskt väder här i Skåne!
Ha en underbar lördag!
Kram Jenny

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Helt uuunderbar:)
Den vill jag också ha!!!!

Vaknade till strålande solsken, har precis avnjutit en långfrukosten nu. Sen blir det en häärlig promenad i solen, på eftermiddagen blir det en tur till Västerås med en vän för lite shopping..:)

Kram Susanne

mariaemb. sa...

Ja, så söt den var med de mönstrade kanterna! Helt klart du!

Ha en härlig lördag fina du!
Kram Maria

♥Linda♥ sa...

...när jag tittat lite mer nog på vad den söta plånboken kostade så stod det nog inte Linda på den iaf ;) Men söt var den!
Kram

Anna sa...

Så himlans fin!!

Ha en mysig lördag :)

KRAM

Martina sa...

men gud så fin, dör lite!!

Jody sa...

Åh den är superfin men påminner MYCKET om de från See by Chloé och de har nog en marginellt trevligare prislapp skulle jag tro.

Sanna-Marie sa...

Jaha...nu trillade jag också dit...måste ha-tanken har satt igång "igen" :-) Ha en fin helg !

HOUSE of ADELA sa...

Jag blev oxå kääääär!=)
Och vilka klänningar till dina tjejer, såååå fina! Finns de i st S/M fniss...;)

Kramar
Adela

mammaxtre sa...

Ibland händer det att man hittar saker och ting och kläder som det står ens namn på :-)

Ha en fin kväll

Anonym sa...

Vilket fint reportage i senaste PLaza! Jag undrar lite över era bänkskivor i köket. Är det sten? Det ser så ut på håll med det kanske är något annat material. Vi ska göra om vårt kök i vår och valet borde väl egentligen vara lätt, då vi båda gillar granit i svart med sen är det priset...

Tack för all inspiration!
En annan Mia

MITT VITA HUS sa...

Mia: ja jag önskade med skivor i granit men som sagt dyrt som sjutton! Vi får ta det här den gången vi gör om köket till ett dröm kök;) Just nu har vi en bänkskiva i kolsvart från Ikea:) lycka till med renoveringen:)

KRAM

M

Bromans Bravader sa...

Väldigt fin!
Kram Jannike

Helena - trädgårdsmästare sa...

Ååå vilken fin!

Camilla sa...

Gud vilken underbar skapelse! Hade inte tackat nejtack till en sådan :-)

Ha en fin tisdag!
Kram Camilla, ohperfect.blogg.se

axelina sa...

Åh tokfin! Stort ha-begär väcktes...