onsdag 14 mars 2012

GBG TUR OCH RETUR




Tjingeling!


Phu - pustar ut hemma igen!

Onsdagar är riktigt intensiva och börjar med en tiiidig morgon sen lång tågresa och på det superintressanta föreläsningar som bara är så lärorika! Gbg var helt fantastiskt idag i vårsolen och idag åt vi nog bara en av de godaste luncherna jag ätit på länge - Morotsoppa med creame fraiche smaksatt med mango chutney och till det laxspett - jisses vad det var gott!

Nu blir det en varm dusch efter den långa tågresan hem igen och sen krypa ner i nytvättade lakan!

Vi ses i morgon och då ska jag visa er min nya bok jag köpte på pocket shop idag - den verkar mycket lovande:)


NATTI NATT






7 kommentarer:

Anonym sa...

God kväll!
Alltid kul att titta in till din blogg. Vad är det för kurs eller vidareutbildning du läser i Göteborg? Ha det gott från en annan sjuksyrra.

Linruz sa...

Puhhh inmpad av dig som åker till Göteborg varje vecka.
Jag var ju där på kurs förförra veckan och det tog på krafterna att harva runt på tåget.
Ha en skön torsdag.
Kram kram Lina

www.villa113.bloggspot.com sa...

Oh my gosh...vad den lunchen lät god!!!!! Vill ha, vill ha, vill ha:P.

Ha en fin dag!

/Maria

MITT VITA HUS sa...

Syster: Jag läser 7,5 Hp Hematologi en uppdragsutbildning på Göteborgs Universitet, superspännande:)

KRAM

M

chatarina sa...

Hej!
Jag har läst att du har gjort en kemisk peeling och jag funderar också på att göra det, så jag undrar om du känner någon förändring i huden nu när det har gått ett tag?
Du har en härlig blogg :)
Kram

MITT VITA HUS sa...

Chatarina: Tusen tack raring:) Jo jag tycker mig känna lite skillnad på huden men som sagt jag har inte någon problem hud ej heller mycket linjer, så jag tror inte kan förvänta mig ett direkt resultat som syns utan mest känslan av att känna sig fräsch och lite uppstramad;)
Jag rekommenderar Enerpeelen mycket, min vän som har mer problem med sin hy har fått fantastiska resultat:)

KRAM

M

Emõke sa...

Underbar blogg du har, blir så glad när jag hittar bloggar som din :)

Önskar dig en härlig fredag.