fredag 23 mars 2012

FREDAGSSTÄDAT I KÖKET & EN RABATTKOD




Mitt nystädade kök där solen strålar in just nu!



Tjingeling härliga fredag!



Hur mår ni mina vänner?


Klarblå himmel och strålade sol här hos mig idag och det är redan så himla varmt och härligt ute så att ytterdörren står på vid gavel!:)


Idag bjuder jag er på lite nytagna bilder från vårt kök - inget större har hänt där, mer än att de är nystädat och att jag köpt lite fina blåvita lexington kökstextilier - jag är så kär i blått just nu! Hart även köpt ljuvligt doftande rosmarin och nya blå söta pärlhyacinter!




Netbutiken Hvita Villan på Hönö som har en massa fint från bla. Lexington, Day Home, BTC Original, Bruka, Mateus och därifrån köpte jag bla. mina Lexington kökstextilier. Nu är dom så rara och vill erbjuda er mina fina läsare 15% på hela sortimentet (ej redan rabatterade varor) - så trevligt eller hur!?:) Checka ut med koden: Mittvitahus och erbjudandet gäller 23-25/3.



Nu tar vi den härligaste fredagen med ett leende eller hur!



Ha det så fint tills vi ses igen!



KRAM





22 kommentarer:

Ida & Nike sa...

Så himla fresh Mia :)!

En härlig helg önskar jag dig och dina fina!

Kram

Ida & Nike

Limestone by the Sea sa...

Snyggt och tusen tack för tipset! Önskar dig en härlig helg i solen, kram.

Lifestyle By Lena sa...

Super snyggt!

Önskar dig en alldeles ljuvlig helg.

Kram

Anonym sa...

Så himla himla fint och stilrent!

Livet är Underbart sa...

Super fräscht! Allt blir som nytt när man har det städat och snyggt. Ska ge mig på allt det i helgen. Önskar en härlig fredag med mycket mys med dina skatter <3 kram kram

Anonym sa...

Så trevligt med Lexington i köket!
Tack för trevlig rabattkod och trevlig helg!

/J

Casa of Mia sa...

Så fint du har och vilket bra erbjudande, kram och trevlig helg

Life's Silverlining and I sa...

Tack för erbjudandet, jag har också ett nystädat kök, det är så skönt! kram

Caroline sa...

Vilket fint kök! Vill ha nytt kök NU! Trevlig helg på dig :)

Anonym sa...

Ska bege mig förbi blomsterhandeln o sedan hemåt för att piffa! Fick sån lust när jag fick se dina underbara bilder :) Jag ställer frågan som jag ställt några gånger innan; är det den STORA köksklockan från Ikea som du har över det vita bordet? Kram & trevlig helg! /Linda

MITT VITA HUS sa...

Linda: Hej, jag svarar igen då;) Jo men det är den stora klockan från Ikea:)

KRAM

M

Lovely Things! sa...

Blått eller just marinblått är så fint. Älskar den fägen. Hör vår och sommaren till på nåt sett!
Kram

H`s enkla vardag sa...

så fint du har!
kan du komma hem till mig och trolla lite??? Hi hi
Ha en bra helg!
Kram Helena

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Så fint och fräscht det ser ut! Att ha dörrarna på vid gavel låter underbart! Och lilla bordet med rosmarinen och pärlhyacinterna ser så fint ut.

Trevlig helg!
Kram.

House number 11 sa...

Superhärligt kök! Och vad fint med rosmarin! Det ska jag tänka på att köpa hem!
Ha en härlig fredag!
Kram Jenny

Me sa...

Supersnyggt på alla sätt!!!

Kram Fia

Sandras Värld sa...

Så fint du har det :) Kram

Anonym sa...

Såå fint och väldigt roligt att få se helheten i köket och inte bara massa närbilder. Mer sånt :)

/Mia

LIFE by TESS sa...

Så fint & fräscht!

Önskar dej en fortsatt trevlig söndag!

KRAM

Gabriella sa...

Åh så härligt o mysigt det ser ut hos dig!

Anonym sa...

Hi hi, så du har svarat mig tidigare!? Tack tack, då ska jag köpa mig klockan, den ser inte så stor ut på plats. Ha en härlig dag! Kram Linda

Sofia sa...

Jättefint kök!
Var kommer köksbordet ifrån? Vilka mått har det?