måndag 5 mars 2012

EFTER ENERPEELEN




Idag med lite mineralsmink på:)


Huden känns fantastiskt ren och fräsch så här några dagar efter Enerpeelen jag gjorde hos Hanna. Jag är lite torr fläckvis och lite flammig än så länge men hela helgen har jag smörjt och kört au naturel!



Heeello raringar!



Vilket härligt väder det blev denna måndag! Solen har lyst på oss här på min breddgrad en stund nu, efter att förmiddagen var helt gråmulen och inte alls såg lovande ut!


Har ni som jag fått värsta härligaste vårkänslorna? Jag vill bara gå i sköna tunna converse, vårjacka och solbrillor hela tiden! På tal om solisarna, det nog läge för ett par nya i år! Får blir till att önska sig av någon rar person (födelesedagen comin up soon;)!



Hoppas er nya vecka startat fint!



KRAM





12 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Hallå! Läser precis det fina reportaget hemifrånnermi Plaza. Jag började läsa bakifrån och närnjag kom till reportaget från er, kände jag plötsligt igen mig på några detaljer. Bläddrade snabbt till början och såg att det ju minsann var hemma hos er! Jättefint reportage! Du kunde ju jobba som inredningsstylist istället för ssk ( säger jag som inget hellre vill kunna komma på ngt annat att jobba med) konstig mening......
Kul iallafall! Stort grattis
Kram Helena

Två Trappor sa...

Heey, fresh face! ;) Du ser strålande ut! Man kanske ska unna sig en sån där peelingbehandling. Soligt men k-k-kallt ute idag men visst börjar det sprudla lite smått av vårkänslor.. :)
Fin ny vecka, kram

LIVSGLITTER sa...

Fräsch och vacker ♥

Casa of Mia sa...

Härligt, så fin du är kram

Johanna Stålros sa...

Så härligt det låter att pyssla om sig lite- lite vårstädning där med;) Kram

Michelle sa...

Ja tänk va härligt att det snart är vår! :)

Ha en fortsatt bra start på veckan! :)

Kram

LIFE by TESS sa...

Babyface, söta du:)

Känner precis som dej med vårkänslor och man vill gärna förneka allt som har med kalla vintern att göra nu men kylan gör en visst påmind ännu.

Kram kram

http://livinganddreams.blogspot.com/ sa...

Är också lite sugen på att göra en kemiskpeeling typ.. berätta sen hur du upplever slutresultatet! :)

Lev Vackert sa...

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!
Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-
Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se

Mariette sa...

Hej Sötis!

Vad härligt med ansiktsbehandling! Sånt unnar jag mig aldrig...(tyvärr)
Nu njuter vi av vårsolen, nya solisar kanske det kan bli!

KRAM!

Anna-Malin sa...

jag är lite spänd, för jag
har bokat in en kemiskpeeling
nu i mitten av månaden.
gjorde det ont efteråt?

kram.

MITT VITA HUS sa...

A-M: Nej inte efteråt, det kändes mest som man hade fått sig en rejäl solbränna typ! Om jag säger så här, först tvättar man med en "sprit" lösning för att få huden ren, gjorde inte ont med var lite halvobehagligt, själva kemiskapeeligen stack lite i huden, värst av allt var när man tog en sån där neutraliserande medel som man tvättade bort peelingen med omy, då fick jag bita mig lite i läppen! Men sedan när hon tvättade med vattnet då blev det skönt igen:) Jag trodde det skulle göra mer ont än det gjorde faktiskt så det där fixar du lätt:) Vad roligt!

KRAM