torsdag 15 mars 2012

DET DÄR MED OBJEKTIVET



Bilden på min kära Nikon är tagen med lilla iPhonen!


Tusen tack alla ni rara som engagerade er i objektivsfrågan!



Det blev ett nytt objektiv som jag införskaffade mig i närmsta elektronikkedja i morse - och det blev den updaterade varianten av Nikkors fasta 50 mm objektiv - 50/1,4G, dels för att det var bara så bekvämt att det fanns hemma på lager och kunde få följa med hem bums!



Nu känner jag en massa fotoglädje igen - tjohoo:)




KRAM





9 kommentarer:

a piece of happiness sa...

ÅHHH!
Fick du någon prisuppgift vad det skulle kosta att laga det gamla?

Anonym sa...

Ska bli kul att se fler bilder från ditt fina hem!

Linruz sa...

Men var det inte lite väl kort livstid på det gamla...trist, trodde de höll längre än så :(
Men kul med ett nytt i alla fall :)
Kram Lina

Limestone by the Sea sa...

Vad kul att du slog till! Vi ser fram emot dina fina bilder här på bloggen, kramkram

kristina - ingen vanlig dag sa...

Det där var nog ett riktigt bra beslut. Precis det som jag också suktar efter. Försöker intala sambon om hur värd jag skulle vara det när jag gått igenom nästa förlossning om två månader :)
Kram.

Maria i Lilla villa vita sa...

Grattis till din nya klenod!
Så roligt med lite ny inspiration!

Kram Maria

MITT VITA HUS sa...

Liselott: Nä jag har inte varit och frågat än men det kostar säkert vad ett nytt skulle göra vad jag har läst mig till!?

Lina: Nää det skulle det väl inte vara det var ju liksom av kvalité, men som sagt jag har haft det i dryga 3 år och utsatt det för x antal exponeringar så jag vet inte, det liksom kärvade ju ihop över en natt:S

Kristina: Ja men absolut, det är du helt klart värd:)

KRAM

M

lilla.u sa...

Grattis!
Vad kul ...

Tror du det skulle passa att fota mina smycken med?

Kram!

mammaxtre sa...

Åh så härligt med fotoglädje!

Ha en fin fredag