tisdag 20 mars 2012

DAGENS SNABBA LUNCH



Pastasallad är bara en av de godaste luncherna, så himla enkelt att bara slänga ihop av det man har i kylskåpet och lite nykokt pasta till! Idag blev det rester från söndagens grillade kyckling, babyspenat, soltorkadetomater, pärltomater, lite fetaost och avokado tillsammans med god pasta - såå god kombination!:)



Hej hej!



Här är det full fart och jag passar på medans jag snabbluchar att kika in till er! Jag förstår inte vart mina "lediga" dagar tar vägen, har jämt så mycket att hinna med på dom så tiden säger bara swisch! Vill ju hinna blogga mer än jag hinner, har så mycket man vill skriva om och berätta för er men tiden räcker helt enkelt inte alltid till!


Nu mot skolan och hämta sötisarna - sen måste vi kika på nya vår-ytterkläder till dom, våren är ju på gång har jag hört;)



KRAM






10 kommentarer:

mammaxtre sa...

Det är bra härligt med alla vårens plagg som lockar i butiken. Krockar lite med att det snöar utomhus dock :-) Mne tid nog har vi vår på riktigt.

Ha det bäst!

Anonym sa...

Så mumsigt!

Emmas lantliga sa...

Pastasallad är alltid gott!
Ha en bra dag!
Kram Emma

Grodmamman sa...

Den där salladen såg ju jätte god ut!
Vi har fixat vårskor, men har än inte kollat på vårjackor. Sonen kan ha sin förra ett tag till, men dotterns var urvuxen.
Kram

LIFE by TESS sa...

Mums, sallad är alltid gott och fräscht!

Var tiden tar vägen är verkligen en gåta. Jag undrar ofta vad jag gjorde innan jag fick barn...:)

Önskar dej en härlig kväll!

Lina sa...

Smaskens...du får verkligen allt att se så gott ut!!!
Men här är kolisar ett big NONO just nu. Vår /sommar 2012 är på ingående och formen behöver sannerligen fixas till.
Kram på dig

the super ordinary sa...

Mmm.. vad gott och fräscht det där ser ut!

Ja, vi kom hem från L. US igår kväll. Har varit där ett par dagar p.g.a att sonen gjort en större rygg op. Fick ju veta att tjejrna som jobbar där är tokiga i inredning. B.l.a att en personal bodde granne med dig och att även du jobbade där.. fast natt eller? Super goa tjejer och nån kille som tog hand om oss dag och natt iaf. : )

Kram!

Room of karma sa...

Sötnos locka mig inge med pasta sallad nu när jag går på Lchf :)♥

Ha det bäst!
kram ♥CC♥

Julia sa...

Mmm så gott det ser ut !! =)
Här hemma äter vi GI så detta passar mig utmärkt !!

Lilla huset på prärien sa...

Ahh jag stod i stan igår och försökte bestämma mig för om dottern skulle få ett regnställ eller om hon skulle få ett allvädersställ... Behöver man ett regnställ om man har ett allväders eller??

:)

Kram Jenny