lördag 31 mars 2012

BLÅSIGA LÖRDAG & MIN LILLA




Det här är mitt blonda lilla yrväder, ni kanske tycker hon är lik mig men nja hon är en kopia av sin pappa vill jag nog säga. Det enda som är "mitt" är hårfärgen (japp, så där ser jag egentligen ut;) och den bruna ögonfärgen. Idag ska hon på kalas den här lilla sessan - vilket så klart är det roligaste som finns!
Klänningen är från ett av favorit-barnklädes-märkena Mini a Ture/Lucky Little me.



Hej på er denna blåååsiga och iskalla lördag!



Här är vi i full fart denna lördags förmiddag, Emma mår så mycket bättre idag och vi andra har lyckats oss hålla oss borta från magbacillerna, jippie:) Kul förresten att ni gillade gårdagens kyckling recept - den var som sagt supergod!

Lite att fixa med inför morgondagens kalas. Ja i morgon är det min dag men det är inga märkvärdiga siffror så det blir bara ett litet kalas här hemma:)


Hoppas ni har en härlig lördag!


KRAM





7 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Vi har SNÖÖÖ!!!

Trevlig lördag på dig!

LIFE by TESS sa...

Så sött. Både din lilla sessa och klänningen! Vilken lika smak vi ha när det kommer till barnkläder;) Min lilla har samma klänning plus båda blusarna i samma serie.

Hoppas ni har en bra lördag!
KRAM

Linruz sa...

Ja fyyyyy vad kallt det har blåst i dag :(
Kram på dig och Grattis i förskott om jag inte kikar in i morgon
Lina

Life's Silverlining and I sa...

jättesöt liten tjej! Grattis i förskott! Kram

Mikaela sa...

Det är spännande att se likheter mellan mamma/ pappa och barn. Just nu väntar vi med spänning på lillasyster som är beräknad juni 2012 och se eventuella likheter mellan syskonen.

Hoppas ni får ett trevligt kalas imorgon. Här hemma firar vi sonens fyraårsdag med ett klassiskt (?) carskalas på litens egen begäran.

Stora kramar Mikaela med Liam 08 och Filippa BF 2012.

Mikaela sa...

Det är spännande att se likheter mellan mamma/ pappa och barn. Just nu väntar vi med spänning på lillasyster som är beräknad juni 2012 och se eventuella likheter mellan syskonen.

Hoppas ni får ett trevligt kalas imorgon. Här hemma firar vi sonens fyraårsdag med ett klassiskt (?) carskalas på litens egen begäran.

Stora kramar Mikaela med Liam 08 och Filippa BF 2012.

H`s enkla vardag sa...

Stort Grattis till dig! Vädur som jag!
Liten sessa som jag tycker är så lik dig, men eftersom jag inte sett pappan så blir det ju så att man ser mest dig!!
Skönt att ni mår bra""
Ha en bra födelsedag när du vaknar!
Kram helena