måndag 20 februari 2012

VILKET UNDERBART DIY-TIPS





Superfina DIY etiketter att printa ut!




Tjingeling igen!




Förra veckan läste jag via söta Anna om detta tips. Så fint och enkelt tips, får ju vem som helst att klämma upp en massa hyllor i köket och belamra fullt med glasburkar med diverse innehåll:) Visst är det lite Leila style över det hela? Fast jag tycker nog att det skulle passa fint i mitt lite modernare kök med:)


Måste nog införskaffa lite sånt självhäftande papper och sätta i gång och printa ut, kan det tänkas finnas på Panduro?




Kolla bara så fint det blir - looove it!



KRAM







13 kommentarer:

Anna sa...

Vad fiffigt! Det ser ju riktigt bra ut på de burkarna. Mycket möjligt att det finns på Panduro, där har de ju de mesta :)

H`s enkla vardag sa...

Snyggt! Tråkigt med sjuka barn, fast ibland kan det va skönt att få vara hemma och bara ta hand om den, när de är litenynkliga!

Hälsningar från Dubai

Carolin sa...

I dag damp tidningen Plaza ner i min brevlåda, och jag fick se en del av ditt fina hem :) Ett jättebra repotage, kul att se lite bilder från andra vinklar av huset!

Vill önska dig en skön måndag och tacka för att du väljer att inspirera oss med din fina blogg!
Kram Carolin

FruSofie sa...

Hej Mia,

Ville bara kika in och säga vilket FINT repotage som fanns med i min Plaza som kom med posten idag. Glädje att få titta och läsa i den när jag ligger hemma i halsfluss!

Kram

Lovely Things! sa...

Ja jisses vad läckert det blev. Har massvis av dessa glasisar intryckt i skåpet. Ska kanske fixa till dem!!
Kram Annika

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

ursnygga..

har mejlat lågupplösta bilder till dig. + Jonas mejladress!

kram Anna

www.villa113.bloggspot.com sa...

Hihi, vad kul det var att läsa om ditt hem i Plaza. Kände igen ditt hem redan i förra Plaza när man fick se vad som skulle komma i nästa nummer. Kul att se lite andra bilder på ditt jätte fina hem.
Ha en fin kväll=D!

/Maria

Anna / Sand's Drömmar sa...

Tack för länken Mia :)

Anna sa...

Tack för att du delar med dig av detta underbara tips! Så glad jag blev att jag hittade det!

Visste inte att det var ditt hem som visades i senaste numret av Plaza! Så häftigt! Tyckte det var urfint!

CAISA K. sa...

Javisst - supersnyggt!

Gottegrisen sa...

Jag kan tänka mig att sånt papper kan beställas på inkClub.com, men jag vet inte riktigt vad jag ska söka på när jag letar runt där inne.

//Linda

MITT VITA HUS sa...

Linda: Tack rara för tipset, ska genast kolla där:)

KRAM

M

Dagar hos mig sa...

Snyggt!