torsdag 9 februari 2012

SOVA SOM EN PRINSESSA



Klar söta små sessor ska sova som prinsessor dom med:) Nya fina påslakanset från Beach House i nya vårfärgerna Rose & Sand och ska bäddas i deras sängar nu! (ni får se det uppbäddat med, i promise;)




Tjingeling bloggisar!




Hur har ni det?


Det dinglar små vita flingor ner och det är fortfarande kallt som tusan här hos mig!


Full fart är det också här denna torsdag! Jag gör ett försök att baka lite danskt rågbröd nere i köket men jag vet i sjutton hur det går med degen, tycker det jäser dåligt hrmmm...Idag blir även en snabb sväng ner till stan (måste ju handla på mig lite mer Kusmi te, nu när det är så här kallt så jag kan värma mig lite;) och lite senare i eftermiddag ska jag träffa mina fina kollegor för lite after work på Bar & Kök - trevligt!



Hoppas ni har en fin torsdag vänner!:)



KRAM





8 kommentarer:

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!
Hittade hit idag till din fina blogg!
Ser mycket som jag gillar här!

Kram

Fröken Vit i Madickenhuset.

MITT VITA HUS sa...

Välkommen fröken vit, hoppas du kommer trivas:) Nu ska jag kika in till dig:)

KRAM

M

house number 11 sa...

Hej!
Jag har länge följt din blogg men ännu inte lämnat ett avtryck, nu gör jag det! Du har en väldigt trevlig och inspirerande blogg!
kram

HOUSE of ADELA sa...

Vilken underbar bild!

Ha så trevlig ikväll vännen;)

Kramar
Adela

Casa of Mia sa...

Härlig bild, ser jättefint ut kram

Anonym sa...

Åh, vad fina påslakan! Vet Du ngn webshop där man kan köpa deras fina rosa nattlinnen med? Har en prinsessa som fyller 9 snart....:-)

H`s enkla vardag sa...

Vilken gullig bild! Väntar med spänninh hur det blev i sessornas sängar! Jag har också bakat bröd idag, fast LCHF, la ut receptet på min blogg. Hoppas du har kul med tjejerna på after work, det brukar vara uppskattat.
Kram Helena

Industri house sa...

Så fin blogg/hem du har!! Underbar tapet, passar perfekt där:) kram jessica.