lördag 4 februari 2012

PRETTY DROPS



Vårkollektionens finaste kudde Pretty drops från Day Home. Är så himla förtjust i alla dessa Day-kuddar, men denna var nog kanske en av de finaste på länge:) Finns att klicka hem från Hvita Villan.



Tjingeling Lördagsmorgon!



Idag vaknade jag tidigt, redan klockan sju helt utsövd, så skönt!


Idag känns det somdet är kallare än kallast, sitter med duntofflorna på och försöker värma mina iskalla fötter, burr. Hela -15 visade termometern här förrut! Idag står lite handling på must do listan, vi ska nämligen ha gäster i kväll. Men vete sjutton om jag vill gå ut i detta iskalla väder:S



Önskar er alla en riktigt fin lördag!



KRAM






13 kommentarer:

Emma sa...

Detsamma till dig <3
Kudden är underbar!!

{ My lovely Days } sa...

Lika vackert och stilrent som vanligt! ♥

Anonym sa...

Kollade just på termometern. Hurra! Det är nu bara-28.8 grader...5 min promenad till affären är snart överkomligt, för bilen lär ju inte starta efter -34 i natt. Flytt till Spanska solkusten under vintern börjar vara mitt drömmål
Ha en trevlig helg. Det är inte synd om mej, jag har gott om ved och mat i skafferiet!
Helen

MITT VITA HUS sa...

Helen: ha ha ja "vår" kyla kändes precis som medelhavsvärme i jämförelse;) men hua vi vill ju ha vår nu:) eller hur?

KRAM

M

Anna / Sand's Drömmar sa...

-26 här för femte dagen i rad.

Fina kuddar!

Anonym sa...

Åh den kudden är så fin! En likadan pryder vår fåtölj ;) Här vid Kalmarsund visar termometern -7 grader, så lite mildare o skönare här.. Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Linda

Casa of Mia sa...

Urfina kuddar, önskar dig en trevlig lördag kram

Anonym sa...

Fiina kuddar! Den med stjärnan på, är det länge sen du köpte den? vill ha... Kram Linda

På vår udde! sa...

Minus 15, härligt! Kom igen när du kastar dig ut för en fjälltopp i minus 33 graders kyla med en treåring... Verkar nästan patologiskt va? Men det gick det med, och det gick väldigt bra till och med! Kram

HjärtatsVitaHem sa...

Underbart fina kuddar! :)

Ha en fin lördagkväll!
Kram Jenny

pinglan sa...

Här har vi -27, brrrr...
Härliga kuddar! Har just klickat hem en vit drops jag med!
Skön lördagkväll
h. P:)

MITT VITA HUS sa...

Linda: Ja det är länge sedan, ett år tror jag!

KRAM

M

by Jody sa...

Dom är helt fantastiska, älskar Day Home men kan bara inte förmå mig att lägga 800 kr på ett kuddfodral när jag vill ha två. Iiiiih, men dom är hysteriskt fina, jag kanske ska ta ett snack med mig själv!