måndag 27 februari 2012

NY VECKA OCH EN DAGENS



En dagens!



Välkommen nya veckan!



Vet ni det börjar pirra i maggropen, på onsdag ska vi nämligen börja kursen i Göteborg jag och mina två fina kollegor - såå spännande:) Men det kommer blir en jättelång dag känner jag, då vi åker supertidigt med tåget och kommer hem sent!


Supersöta nya tunikan från Lucky Lina och snygglisnygga buddha halsbandet från Cloud 69/Nordljus matchas idag med svarta leggings, svarta boots och en vit sjal!



Hoppas ni alla har fått en härligt start på nya veckan!



KRAM





14 kommentarer:

House number 11 sa...

Underbart! Jag älskar den gråblåa färgen! Och halsbandet, love...
Spännande med kurs! Jag önskar er lycka till!
Kram

Lisa sa...

Superfin tunika! Vad spännande med vidareutbildningen! :) Kram

Casa of Mia sa...

Underbar outfit, ha en fin måndag kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå fint, kan tänka mig att du blir snygg i den outfiten..;)

Spännande det låter:)

Ha en fin dag
Kraam Susanne

Room of karma sa...

Snyggt! Jag vill också ha det halsbandet ♥ Står på min vill-ha-lista:)!

Önskar dig en fin måndag!
kram CC

Hem och Lycka sa...

Sååå snyggt! Och ett så fint reportage i Plaza! Kram Mia

Therese sa...

Vilken fin och inspirerande blogg!!
/Therese

lilla.u sa...

Vad kul med kurs!
Och en jättefin outfit ...

Två Trappor sa...

Supersnyggt!! Önskar varmt lycka till på kursen, det låter spännande!
KRAM

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Vilket fin reportage Mia!! Du ska vara stolt över ditt vackra hem men jag saknade en bild på familjen ;)

Kraam

GoS4u sa...

Hoppas det blir en fin och lärorik dag!
Färgen på klänningen är jättesnygg!
Det är faktiskt samma färg som våra nya bedset i ren bambu som är mjukare än mjukt! Något att krypa ner i efter en lååång arbetsdag!
Kika in: www.gos4u.se

Loella sa...

Hallå där Mia!

Ny blogg för mig, och den ser väldigt trevlig ut...tror minsann jag lägger den som favvis....Nu ska jag surfa vidare härinne...

Kramen från Loella

Karolina sa...

Vilken underbar tunika! Så vacker färg!
Lycka till med vidareutbildningen!

Axelina sa...

Jag är så sugen på att beställa en sån tunika, den är supersöt. Men jag har köpstopp nu efter husköp! Men åååh vad jag vill ha...kanske får köpa den i smyg och låtsas som om den hängt i min garderob " i eeeevigheter!":)