fredag 10 februari 2012

NU KÖR VI FREDAGSMYS


Kan det finnas det något bättre än fredagsmyset - jag iallafall bara älskar det?:) Hela familjen samlad inför den härliga helgen, man lagar lite god mat tillsammans, dricker ett gott glas rött och bara njuter! Kärleken hyrde filmen Crazy, Stupid, Love på vägen hem (he knows what i like om man säger så roliga-mysiga-chickflicks - jag återkommer med en liten recension såklart;) så den ska vi se lite senare i kväll - först ska vi frossa i pizza och en massa popcorn och se någon lite mer barnvänlig film tillsammans med Alice i soffan, medans den stora sessan är på disco med sin söta små väninnor!



Härliga härliga fredag!



Veckans absolut bästa dag är här tjohoo!


Idag har jag varit lite trött efter torsdagens after work och passade på att gå till bästa Hudvårdsrummet för lite uppfräschning medans sessorna var i skolan - såå skönt med lite mammalyx:)



Önskar er alla en superfin helgstart!



KRAMIS





11 kommentarer:

Anna sa...

Så mysigt det låter! Jag ska ställa mig bums och göra din hallonmousse, kikade in för att hitta receptet! Ha en trevlig kväll! Kram

Hemma hos Elinor sa...

Den är jättebra filmen :)

Happy fredag på er

Karin - AlicesMamma med 2:an i maggen :) sa...

Hej Mia!

Längesen jag skrev något hos dig nu. Men jag önskar dig och familjen en skön start på helgen!

Måste också säga att jag tycker att det är lite festligt, vi är ju syrror båda två och jag pluggade faktiskt i Linköping (där jag förstått att du bor)! Bodde lite här och var i stan mellan 02-06 och tog mina första stapplande steg som ssk på plan 19 på US, på KAVA. Så jag känner mig lite extra "hemma" här hos dig :). Plus att ni har ett fantastiskt hem såklart!

Stora kramar från Dalarna

MITT VITA HUS sa...

Men hej Karin:)

Ja länge sen jag kikade in till dig med ju:) Ja på KAVA har jag många fina vänner som jobbar, så du känner säkert några av dom bland annat en annan Karin;) Kul med en 2:a;)
Tack rara för dina fina ord förresten:)

STOR KRAM

Life's Silverlining and I sa...

ja så är det1 ha en mysig kväll! kram

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Önskar Er en riktigt skön helg! Här har fredagsmyset också infunnit sig........härligt!! Kramizz

Enkel stil sa...

Låter som en mysig fredag. Hoppas det blev så.

Anita

Två Trappor sa...

Mmm.. ser härligt ut! :) Skön helg till er! KRAM

Lena D sa...

Jättefin blogg! Tycker om din inredning. Vart har du hittat den fina ljus "lyktan" i detta inlägg? Kram Lena

MITT VITA HUS sa...

Hej rara Lena: lyktan kommer från Day Home:) tack för dina fina ord:)

KRAM

M

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Den filmen gillade jag! Härliga bilder som vanligt ;)

Kram!