måndag 13 februari 2012

NOT SO LUCKY TODAY



Tycker inte ni det där med ögonbryn är svårt? Svårt att få en fin form och svårt att hålla dom fina! Jag har som så många andra plockat dom alldeles för mycket tidigare, men nu med hjälp av bästa hudterapeuternaHudvårdsrummet har jag nu börjat få fason på dom. Förra veckans besök resulterade i att jag färgade dom ganska mörkt med och jag blev riktigt nöjd med resultatet:) Nu ser ni min vardags make-up med, med de fantastiska Bare Minerals produkterna. Som sagt jag är ju lite nybörjare på de där produkterna, men jag tycker ändå resultatet blir fantastiskt!




Hej vänner!




Nu måste jag bara berätta, är faktiskt lite chockad över dagens missöde här hemma!


Ni förstår, hela vår ena duschvägg har totalt exloderat inne i badrummet och det var väl bara tur att ingen av oss befann sig där när det hände, man hade skurit upp sig totalt om så hade varit fallet och jag vill knappt bara tänka på om det hade varit en liten sessa där inne burr! Det är glas typ överallt, jag skojar inte - helt crazy!!! Nu är det så här det är ingen billig sån där glasdörr utan en från de lite bättre märkena och glaset är ju säkerhetsglas så att det bara händer är ju helt ofattbart. Till och råga på det är hela det svarta klinkersgolvet helt upprepat av allt glas. Som sagt vissa dagar får man andas djupt och vara glad över försäkringar!



Jag hoppas iallafall att er måndag har varit lite bättre än min!




KRAM





ps, Tipsar er från samma stad som jag att i dag och i morgon på alla-hjärtans-dag så kör Hudvårdsrummet 20% på alla produkter och där finner ni ju tex. Dermalogica - mitt favoritmärke!:)





21 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Iiiiiiiiihhhh, så himla läskigt! Så trist när sådant händer!

Lovely Things! sa...

Fy vad läskigt med duschen!!!! Dina ögonbryn har jättefin form och färg..... Passar perpekt till din ansiktsform o färgton!
Kram Annika

paula sa...

Så fin du är!
och jag förstår att du är nöjd med brynen,
så fin form och färg :)

Men OMG gällande duschväggen,
sådant får ju bara INTE hända.
Men som du skriver,
tur i oturen att ingen befann sig i närheten.
Hoppas det löser sig!
/Paula

Dagar hos mig sa...

Läskigt. Men tur i oturen ändå att det inte var någon där just då. Hoppas att allt löser sig:)

Grodmamman sa...

Vi har varit med om samma sak, två gånger. Båda våra dörrar har exploderat, men vid olika tillfällen varav vid det ena stod jag o borstade tänderna precis bredvid. Inte kul alls i det blir en himla massa glas. Vi klarade dock golvet från skador.
Kram

H`s enkla vardag sa...

Men snälla nån hur kan det hända, vilken otur! Som sagt, tur man har försäkringar.

Ang dina bryn så ser det jättebra ut och även en väldigt naturlig look över hela dig, med det fina sminket.
Kram Helena

House number 11 sa...

Usch vad hemskt, det där med duschen. Hur kan det hända, vad beror det på?
Fin är du i alla fall!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Aaahh du är så söt! Vilka färger du har och brynen är superfina!
Det med duschväggen är skandal tycker jag som jobbat i ett husföretag....på dom bara!!

Kram
Adela

Två Trappor sa...

Nääää!! Vad hemskt att sånt kan hända! Tur att ingen var där inne..
Fina bryn och fin makeup! :)
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Ja dom där kan vara svåra att hålla ordning på:(. Fy vad hemskt och tråkigt med duschväggen...Kram Anne

mariaemb. sa...

Huvva så obehagligt! Skönt att höra att ingen var där och att ni mår bra.

KRAM!

lilla.u sa...

du är väldigt fin i dina mörka bryn.
och precis perfekt form.

men hur kan en duschvägg explodera?
vi kör lite vattenskada från grannens dusch vi.

kram & lycka till med badrum!

Hemma hos Märtha sa...

Usch vad läskigt! Vilken tur att ingen var där inne! Huga!
Kram
Anne-Lie

♥ Fyra årstider sa...

Vackra du!! Vad otäckt med duschen, fy... Du får tvätta rumpan i hanfatet.. Hi, hi

Kram Lotta

Mariette sa...

Jamen det där låter ju inte klokt! Sånt ska bara inte kunna hända tycker man ju...Tack och lov att ingen var där inne när det hände...

Ha en fin alla hjärtans!

Mariette sa...

Glömde skriva; supersöt!

Kram!

Gode ønsker sa...

Oi det var skummelt at den bare kunne eksplodere slik, fy så ekkelt å tenke på hva som kunne skjedd!!
Så fin du var med din hverdagsmakeup, takk for tips om produkt:)
Håper resten av uka di blir bedre!

Maggis sa...

Superläskigt med duschväggen! Ändå ser du så snygg o fräsch ut på bilden :-) har du läppstift eller så naturligt snygg färg på läpparna. Kram

Septemberflikka sa...

Läskigt med duschen! När jag bodde hemma hos mina föräldrar som tonåring så vaknade vi en natt av en exposion. Exakt samma sak hände. Tur att ingen var där inne när det hände. Vilket tryck! Hua!

kram

Anonym sa...

ååh, jag vill oxå vara så där snygg! Kul att du äntligen visar hela Ditt ansikte. Du är såå fiin och fräsch!! Fortsätt med det! :-)

Kramiz!

Marie sa...

What à beauty!