måndag 20 februari 2012

MIN LILLA



I mamma och pappas säng ligger den ena lilla sjuklingen och ser på söta filmen Trassel. Man vet när man har sjuka små skatter, det är nämligen knäpptyst och stilla i hela huset!



Tjingeling!



Här börjar vi sportlovet med att ligga nedbäddade i soffan/sängen, äta glasspinnar och tycka synd om de små i familjen. Vilka sjuktider det är för tillfället! Jag tycker varenda en man pratar med är sjuk eller har sjuka barn - eller hur? Vi behöver vår nu känner jag - bums!


Hoppas er vecka startat fint, solen lyser ju iallafall - det är ju ett gott tecken:)



KRAM





9 kommentarer:

{ My lovely Days } sa...

Usch ja det går mycket sjukdomar nu. Mina små är tillbaka på dagis efter ha vart hemma med ögoninflammation och fökylning. Krya på!

Kram

Grodmamman sa...

Jag startar veckan med en sjukdag. Hoppas att resten av familjen slipper bli sjuka.
Tråkigt att börja sportlovet med att vara sjuka. Krya på er!
Kram

Isa sa...

Vilka ögon! Lik mamma ser jag.
Hoppas att alla kryar på sig fort så att ni kan få njuta av sportlovet och den underbara solen som lyser just nu.

Jenny sa...

Åh, stackars liten!!
Hoppas att hon kryar på sig snabbt, så att hinner hitta på något kul på lovet!

Kram vännen!!

a piece of happiness sa...

Lilla snuttan!

Ja vad små de blir då, när de är sjuka

Anna sa...

Stackars liten :(

Ja, jag vet, vi har haft både feber, hosta och magsjuka, hoppas verkligen vi är färdiga nu!!

Hoppas ni övriga håller er friska!!

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Sååå söt hon är!
Krya på er♥

Kram
Adela

Casa of Mia sa...

Vilken sötnos, krya på er kram

Weronica - En mammas dag sa...

Aj, aj, Hoppas att det blir roligare skri och spring i huset igen :) Plaza Interiör till fikat här. Skoj!