söndag 19 februari 2012

KRASSLIGA SESSOR & DAGENS POWERWALK



Mina nya urcoola Nike!

Dom har till och med en sån där Nike-plupp man lägger i ena skon som håller koll på hur långt man går om man kopplar ihop den med lilla appen på Iphonen - smidigt (Update: Man köper lila Nike-pluppen separat, den ingår liksom inte och för er som undrar så fann jag skorna på Stadium:)! Dock blir det inte jättemycket löpnning med dom kan jag säga, ogillar det nämligen väldigt mycket, men sköna powerwalks gillas, så sådana tar vi i stället:) Har tidigare haft sådana "walking-skor" men dom är så tunga på fötterna och jag ville ha något annat och killen i sportaffären rekomenderade dessa som också passade min fot perfekt och jag måste säga jag är såå nöjd med dom!:)



Hello bloggisar!



Vilket härligt vårväder vi har haft idag!


Passade på att ta mig en promenad i mina nya sköna löparskor, superhärligt när solen lyser och det droppar från taken!:)


Ledsen att jag blev lite frånvarande, men i fredags efter jobbet hämtade vi hem två krassliga små sessor från skolan, så det har varit att ta hand om dom som har gällt! Sen blev jag utbjuden på middag där bordet redan var bokat och bio med biljetterna köpta och barnvaken var redan fixad. Så vi lämnade de små sjuklingarna en stund och gick och åt en god middag och såg på Misson Impossible (nää jag fick inte välja filmen när jag var utbjuden - ni vet ju att jag tokgillar härliga chick-flicks annars;), den var helt ok dock - spännande med massa action:) Tusen tack finaste farmor & farfar för att ni såg efter de små så vi fick komma ut en sväng!


Imorgon börjar sportlovet här, vi hade en massa planerat mot slutet av veckan så då hoppas vi att envisa basilusker är puts väck borta:)



Det var en lite helg-rapport från oss, vi får ses i morgon igen!:)




KRAM




21 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Vilka superfina skor du har. Och jag läste om fashionboken i förra inlägget. Den verkar ju superfin. Kan undras just om mina dockor 6 och 4 år gamla är för små för den?

Jenny

Jenny sa...

Ur snygga skor.
Vårt har du köpt dem?

Jenny sa...

Ur snygga skor.
Vårt har du köpt dem?

MITT VITA HUS sa...

Jennny: Ja kanske lite, Alice var på gränsen, Emma tyckte den var helt underbar men hon är ju 9 och fyller 10 i år och läst ltie Engelska i skolan! Men fin är den, man vill nästan pyssla själv med den;)

Jennya: Stadium faktiskt:) http://www.stadium.se/sport/traning/loparskor/122002/nike-air-pegasus-28-w

Och nu när jag kikade in såg jag att det var medlemspris på dom:)

KRAM

M

Aratorps Lena sa...

Fina nya skor! Perfekt pepp inför vårens prommisar! Superfina bilder från TineK, om jag lånar dem så länkar jag till dig!

Ha en fin vecka! Och du jag fullkomligt älskar Bare Minerals också, sååå bra! /L

Torparlycka sa...

Vilka härliga skor, tack för tipset! Hoppas dina små sessor blir bättre snabbt! Kram A

Annajordet/Ulrika sa...

Måste vara härligt att komma ut på lite vuxentid när det passar så =)

Anonym sa...

Vilket bra tips! ♥ Nu blev det ett köp på en gång.

Mvh, M (en annan SSK :D)

House number 11 sa...

Synd om sessorna! Vad skönt att få komma ut och promenera, skorna verkar jättebra. Åh, vad härligt att gå ut och äta och på bio.
Kram

Johanna Stålros sa...

Snygga och sköna skor- blev riktigt inspirerad;) Kram

Casa of Mia sa...

Så tuffa! Krya på er kram

Lovely Things! sa...

Blev helt galet förälskad i skorna, riktigt toksnygga!!! Vill ha...
Kram annika

Mariette sa...

De där skorna var supersnygga! Synd att jag nyligen köpt...(!!)De var urläckra!
En walking/joggingsko får absolut inte kännas för tung på foten, håller med dig!

Boken i tidigare inlägg såg jättefin ut, måste ta en kik...

Krya på sessorna!

Kram!

Anonym sa...

Denna sko är Zuper! Har köpt den i flera år och är suverän för fötterna! Happ, nu fick Du mig att köpa ett par till, blev medlem och fick dem för 719 kr!!Yippee!!!!nu får jag ett par snygga Nikebrallisar mä!!

KRAM för tipset!!!!!!

Anna sa...

Jättesnygga!!

Krya på tjejerna!!

KRAM

Anonym sa...

Men Du, måste fråga, dina ser helsvart ut men de som finns på Stadiums hemsida står det grey / light pink på...är det samma?

mammaxtre sa...

Oj vilka avancerade skor. Jag som är livrädd för teknik håller mig till de tunga :-)

Hoppas sessorna dina kryat på sig.

Ha det gott

Sanna-Marie sa...

Roligare att powerwalka när man har supersnygga nike's :)

Anonym sa...

Härligt att se att Du visar Ditt vackra ansikte på profilbilden nu!! Fina fina Du! BRA DÄR!!!!

Your eyes are to die for..:-)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jo då dom är grå, bara det att jag tog kortet lite i skuggan, därav ser dom kanske lite mörkare ut! Men jag vill nog påstå att från produktbilden på Stadiumssida så ser dom väldigt ljusa ut, kanske lite mörkare irl:)

Anonym: Tusen tack rara:)

Kul att ni fyndade lite skor, vilket braigt pris det var nu som sagt jag köpte mina när dom kom in i butik och fick betala dryga tusenlappen där istället så lyllo er, mer pengar att shoppa annat för;)

KRAM

Stadium - Löparskor sa...

Hej Mia,

Jättekul att höra att du gillar skorna från oss. Hoppas du får många sköna promenader i dem. :)

Ha ett riktigt trevligt sportlov!

/David B
Stadium AB

www.stadium.se