måndag 20 februari 2012

I FEBRUARINUMMRET AV PLAZA






Till eftermiddagsfikat blev det sedvanligt Kusmi te (favoriten earl grey) och nya nummret av Plaza - där vårat hem är med (löp och köp om du är nyfiken;)!






Tjingeling!






Jag har ju hört från er att några av er redan sett det, så det var med spänning jag väntade på posten idag kan ni tro;)


Det känns bara som en evighet sedan Anna och Jonas var här hos mig och hälsade på en varm juni dag! Tusen tack fina ni, det blev jättefint:)





Fin kväll vänner och tack för ni kikar in till mig!




KRAM







19 kommentarer:

mariaemb. sa...

Åh så roligt! Jag ser fram emot att tidningen ska landa här i brevlådan. Av någon anledning kommer den alltid ett par dagar senare här. Konstigt.

KRAM

{ My lovely Days } sa...

Oh måste köpa tidningen bums! Älskar erat hem, så vackert ♥

Lovely Things! sa...

Satt precis o bläddrade i den när jag såg reportaget. Du har sååå fint och all är prcis i min smak o tycke. Skrev lite om ditt reportage precis å min blogg!
Kram Annika

Anna-Malin sa...

WOW så spännande!! Grattis!
Måste inhandlas genast :)

och åter en gång tack
för fina ord <3

stor kram.

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad roligt för dig/ Kram Anne
Ps fick du boguiden i brevlådan? Hörde att ditt område gade fått den iaf...

MITT VITA HUS sa...

Anne: Jajemensan;) Fiina ni var:)

KRAM

HAGAB Hus & Hem sa...

Jättefint reportage i ett jättefint hem :-)

House number 11 sa...

Åh, nu vet jag vilken tidning jag ska köpa imorgon! Spännande, jag tycker så mycket om din blogg!
Kram

Lina sa...

Åå spännande! Då får jag kila iväg och köpa den :)

Anonym sa...

Så fina bilder från ert hem! Du har verkligen ett hem i min smak och många fina "vill-ha saker".

Kram Daniela

Casa Loda sa...

Spännande, då får jag skaffa tidningen i morgon!
Annika

Piffa och Puffa sa...

Nu måste jag snabbt iväg och köpa min favorittidning. Ska bli fantastiskt spännande att se.
Kram

Mariette sa...

Måste köpa det numret då!

ROLIGT!

KRAM!

Dagar hos mig sa...

Åh vad roligt, det ska jag spana in!

Anonym sa...

Men så roligt! Nu måste jag ju köpa den bums.

Hoppas ni är på bättringsvägen.
Kram Anna G

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt för dig Mia! Spännande.

Kram Lotta

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!

Måste bara säga, å, vilket fint reportage, och så fina bilder från ert hem.
Så smakfullt och inspirerande.

Kram Anette

mammaxtre sa...

Men så roligt. Ett kvitto på att man har ett god smak och ett vackert hem tänker jag. Grattis!

Ha en fin tisdag

Anonym sa...

Fint reportage jag fick läsa i Plaza igår, från ett hem som jag minsann kände igen ;) Kul kul! :) Kram Linda