söndag 5 februari 2012

HOW TO KISS A FROG s/s-2012



Men åhhh vilken fiiiiin härlig färgglad bild på supersöt liten sessa!




Hej på er igen!



Bara en sak till innan soffmyset börjar - orkar ni?;)


Jag tror nämligen jag dog en smula när jag fick se vårens kanske finaste flickkläder i den härliga vårkollektionen - från underbara How to Kiss a Frog s/s 2012.



Vad säger ni, hur mycket fint som helst eller hur!? Jag vill gärna ha en av varje på bilderna ovan till mina sessor;)
För att kika på fler nyheter gå till HTKAF fanpage på fejjan:)




Nu - mot soffan:)



KRAM





6 kommentarer:

Dagar hos mig sa...

Riktigt fina kläder:)

{ My lovely Days } sa...

Ohhh neeeeejj!! Farligt farligt för oss mej små tjejer ♥ kommer antagligen shoppa ihjäl mej..fniss!

Vardagslyx sa...

Men ååhhh! Ska nog INTE visa dem för Julia;)

Ha en bra dag!

Kram Pernilla

Casa of Mia sa...

Åh vilken underbar bild, jag älskar deras kläder kram

Johanna sa...

Åh vad kul att du med gillar How to kiss a Frog. Igår öppnade jag upp en webshop med min & min dotters livsstil i, www.byengberg.com

Där säljer jag bla just detta märket. Jag får in flera av de fina klänningarna du tipsat om.

Bästa hälsningar,
Johanna

mammatillandrea sa...

Så fint , älskar HTKAF 💜

Måste också blogga om det.