onsdag 22 februari 2012

GOD NATT MIN SKATT



Finaste sessorna sover nu också som små prinsessor i sina nya Beach House jersey sheets. Emma har fått vårens nya modell Lace i färgen Sand och Alice har fått Fold Rose i sina sängar. Ni som inte testat dessa lakan ni har missat något, det är säkert, jag skojar inte! Jag säger det igen - dom är helt underbara!
(Beach House säljs hos fina netbutiken BlackBallon om ni är lite shoppingsugna)



Tjingeling!



Men hu vilket trist väder det var idag då!


Men jag läste vädret, till helgen ska det visst bli varmt (ja, allt är ju realtivt men typ en så där +7 iallafall) och härligt:) Emma hävdar bestämt att när det är första mars då är våren här och vintern är slut, för det har man sagt i skolan. Vintern sträcker sig nämligen bara till februari ut! Vi hoppas hon har rätt eller hur?;)



KRAM






16 kommentarer:

BelovedbyLinda sa...

Åhhh såå fint!!! Javisst är Beach House dem allra bästa och mjukaste :)

Tack snälla du för finaste kommentarerna ♥ och hade jag bott närmade hade jag inte tvekat en sekund på att komma och fika :D

Stor Kram!!

Lovely Things! sa...

Jag håller med dig helt o hållet. Köpte mina första beach House set i julas och kommer nog aldrig köpa nåt annat. Sååååå underbart mjuka o sköna!!!
Kram

{ My lovely Days } sa...

Vilken vacker tapet? Kan man inte få se lite helhelt bilder, hade varit så kul!!! Kram på dej vännen ♥

Hemma hos Märtha sa...

Jättefina lakan! Ser mysigt ut att krypa ner i! Här har det regnat och blåst hela dagen...vore verkligen inte fel om våren börjar i mars..:-)
Kram
Anne-Lie

Livet på landet sa...

Då tycker jag att vi litar på henne & hoppas på att våren är här den 1 mars!;)

Kram Helena

Jenny sa...

Hej! Åh så fina rum dina små tjejer har! Ser supermysigt ut. Funderar lite på dagbädden/sängen de har, har ni flera madrasser i den eller hur har ni gjort? Funderar på en sådan till min son men det jag är orolig för är om den känns för smal då den är 80 cm, tänker då man själv ska ligga bredvid och läsa sagor om kvällarna. Tycker du annars att den känns skön att ligga i? Ha en fin kväll! Mvh Jenny

Johanna Stålros sa...

Ja bättre kan de inte sova;) Fiint!!! Kram

MITT VITA HUS sa...

Tack rara fina bloggisar för era ord:)

Jenny: Japp det är Hemnes dagbädd. Vi köpte den bara för förvaringen med lådorna (är ju så perfekt så länge de är relativt små:) Jag tänkte mig också, herregud 80 cm hur ska det bli men det funkar fint, som sagt än så länge är dom ju ganska små tjejerna men jag kan tänka mig att dom vill byta när dom kommer upp i åldern sen och blir större! Vi har en tjock madrass + en bäddmadrass, blev alldeles för högt med två madrasser i, så dra ut den kan dom inte göra. Vi ligger aldrig i sängen och läser för dom, då ligger vi i vår stora säng i så fall:)

KRAM

M

helen by the westcoast sa...

Hej! Nyfiken på var tapeten kommer ifrån? Mvh Helen p

helen by the westcoast sa...

Hej! Nyfiken på var tapeten kommer ifrån? Mvh Helen p

MITT VITA HUS sa...

Helen: Tapeten är en hel lila, lite grå i tonen med fåglar och stora blommor från Intrade!

KRAM

M

Room of karma sa...

God natt och sov sött ♥
kram CC

Teres sa...

Otroligt fina sängkläder! Dock på tok för dyra för min knapra ekonomi. Men skriva dom på önskelistan kan man ju alltid;)

Två Trappor sa...

Ljuvliga bilder! En riktig "prinsessan-på-ärten" dröm! :)
Kram

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Såg härligt skönt ut!!

Hoppas ni mår bättre

Kram J

Anonym sa...

Vilka fräscha och fina bilder. Sängkläderna ser härliga ut!

Sofia