lördag 11 februari 2012

FAVORITEN LEILA ÖPPNAR BUTIK







Men åh vilken rolig nyhet jag fann nu när jag morgonsurfade runt lite bland alla härliga bloggar som finns där ute i cyber (några av mina favoriter hittar ni ju där i min högermarginal;)!

Läste nämligen precis att härliga Leila Lindholm allas våran stora inspiratör och cupcake-drottning släpper sin egna produktlinje och öppnar netbutik fylld med med en massa härliga köksprylar (vissa av prylarna kan man visst redan smygkika på lite i hennes senaste bok "Hello Cupcake"), gissa om man kommer hänga på låset!!! I mars sägs det bli:)



Ha en suuuperhärlig lördag fina du!


KRAM





13 kommentarer:

H`s enkla vardag sa...

Gud va härligt! Måste genast in och kolla!
Trevlig helg på dig!
Jag ska iväg och jobba helg igggeen!
Kram Helena

MITT VITA HUS sa...

Helena jag med:/ inget trevligt bloggevent här inte:( ha en fin kväll!

KRAM

M

Dagar hos mig sa...

Åh, där kan man nog hitta både en och två saker att köpa...

Casa of Mia sa...

Åh så fantastiskt, där kommer jag att bli en trogen kund, älskar allt hon gör kram

Rosa drömmar sa...

Härligt - ljuvliga nyheter. Önskan om en fortsatt härlig lördagkväll!

Gabriella

House number 11 sa...

Oj, oj, oj vad roligt! Jag älskar också allt hon tar sig för! Trevlig kväll! Kram

lilla.u sa...

visst är det spännande!
kommer älska ALLT det vet jag ...
x

Livet på landet sa...

Men åhh vad spännande, det hade jag helt missat..vilken överraskning!

Kram Helena

Enkel stil sa...

Detta blir säkert en favvo!

Anita

Elena sa...

Åh, spännande!

annixen. sa...

Ser med spänning fram emot det öppnandet! Egen produktlinje också, kan inte bli annat än bra!

Lyckliga små sa...

Då kan man börja rensa ut det tråkiga och köpa nya saker ;)

Limestone by the Sea... sa...

Lovely, det kommer nog bli fina saker man inte kan leva utan:) kram