fredag 3 februari 2012

EN VINTERVIT FEBRUARI FREDAG



En krispigt vinterdag när luften är hög och solen strålar knappt värmer en åkte vi till kyrkan för att ta ett sista farväl av lilla mormor. Det var så vacker där vid "vår" kyrka, alldels stilla och iskallt, men ändå varmt och ljust på något sätt.



Hej på er alla!



Ja -jag vet på fredagar brukar komma med något glatt "happy-fredag-inlägg" men idag blir det ett lite annorlunda inlägg här. Visst på något sätt så känns det ändå som fredag och jag är egentligen inte ledsen! Min mormor fick ett rikt, långt och någolunda friskt liv och jag tror och kan nästan säga att jag vet att hon kände sig nöjd med livet. Idag denna fredag kunde det inte varit en finare dag att få ta farväl av henne på och jag tar bara med mig mina fina minnen av henne och minns henne med glädje:)


Dagens jag - svart från topp till tå!
Halsband ICON Design och tunika Plain Vanilla båda finns hos Creative Lounge.



Önskar er alla en fin fredag!



KRAM



M






21 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilka fina bilder, Du är verkligen vacker!! Snygg färg på håret!!!!

{ My lovely Days } sa...

Ohhh älskar halsbandet ♥

Malin sa...

Jättefina bilder, vad vacker du är måste jag säga! Kram

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Vackra du. Underbara bilder. Stor kram till dig ♥

mitt liv som jag sa...

Åh, jag hoppas du får en bra dag ändå och att allt går bra! Jätteint halsband. Kram Jennifer

Lina - KITCHENBLOOM sa...

Fint att det blev en fin dag till minnet av mormor.

Fina bilder av dig!

Ha en fin helg!

Anonym sa...

Varm kram på denna speciella dag. I år är det 20 år sedan min älskade mormor " gick " då var jag endast 18 år och var på väg in i vuxen världen. Men åh vad jag önskat att mormor fick träffat mina barn !! På nåt vis har hon nog det i alla fall......hon blev 68 år o hann vara sjuk i ca 3 mån....

Casa of Mia sa...

Så fin du är, alltid jobbigt att ta farväl av någon man älskar, kram

Lilla Kullan sa...

Vackert!

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Kram på dig i dag denna tunga dag!
Åh, vad du är vacker Mia!
Kram Anna

Anonym sa...

Har du gått ner i vikt ?!

Grodmamman sa...

Fin du är i den fina tunikan!
Måste ändå kännas lite lättare när man känner att personen i fråga levt ett långt o lyckligt liv. Min mormor blir 92 år i sommar o hänger i bra än, men det går ju an att bli gammal om man får vara hyfsat frisk.
Kramar

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nej vet du vad det har jag inte! Jag är som jag är:)

Annika E sa...

Så fina bilder på dig! På den översta tycker jag du påminner om drottning Silvia. Kramar till dig en dag som denna!

Annika E sa...

Får nog tillägga att jag menar en yngre upplaga av drottningen!

blacknwhite sa...

Smukke fotos !
LOVE V

Lisa sa...

Vackra bilder på dig Mia! Fin hårfärg du har, är det din egen eller färgar du (tipsa gärna om vad färgen heter i så fall:). Hoppas att det blev ett fint farväl. Stor kram.

Två Trappor sa...

Så fint du skriver och så vacker du är!! Ha en fin helg. <3

evalevabo sa...

Har likadant halsband. Älskar dom.
Kram Eva

Hem och Lycka sa...

Vackra fina Mia.. Många kramar!

jenny ~ house of jenny sa...

Vackra du!