torsdag 23 februari 2012

EN KUNGLIG LITEN SESSA & HUNTER TILL MINA SESSOR



Alla flickor i familjen har fått svarta glossy Hunter stövlar - tripp trapp trull! Men mina är längst till höger, jag valde modellen short som
passar mina korta ben! Nu väntar vi på härliga vårdagar att använda dom på:)



Heeej vänner!




På allas läppar idag är den kungliga nya lilla sessan som föddes tidigt i morse! Åh vilken fantastisk tid ni har framför er Victoria och Daniel, skickar er mina varmaste gratulationer! Det finns nog inget i hela världen som slår att bli förälder - njut av tiden!


Här är vi på väg ut en stund. Läget är så mycket bättre idag, det märktes redan i går att mina fina mår bra igen och är sina vanliga härliga glada små jag! Vi planerar en sportlovsmatiné nu på eftermiddagen bara vi tjejer i familjen - mysigt!


Dagens jag - Fin våriga scarf från Ester Elenora och mitt favorithalsband från Icon Design/Creative Lounge och en svart tunika i omlottmodell/Lindex.



Ha nu en stålande dag vänner



KRAM




28 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söta Mia! Vad använder du för redigeringsprogram måste jag fråga? Du får så otroligt fina bilder! Ha en fin dag/ Kram Linda

Hemma hos Katta sa...

Ursnygga stövlar (haha, är såklart partisk) till dig och sessorna och en urfin vårig bild på dig!

Kram kram

http://livinganddreams.blogspot.com/ sa...

Visst är det kul med Kungahusbebben :)
Hörde djungeltrumman gå igår sent om att det skulle vara på G, skrev nervöst ett inlägg. Skönt att det stämde.. ;)

Älskar Hunter´s! Gulligt med alla era på rad.

Fin blogg du har!

Tess

Mrs Lollipop sa...

hej! har precos hittat hit, och kvällen går nog åt till att sträckläsa! =)
känns som att jag kommer att titta in här flitigt!
ha det så gott
kram

Anonym sa...

Åh så fina bilder, inspirerande! Är sugen på att klicka hem Hunters till mina egna sessor! Hur är de i storleken? Vilka storlekar har du köpt till dina sessor!
Hoppas ni får ett fortsatt trevligt och friskt sportlov!
Hälsningar Camilla

Anonym sa...

Tyvärr tycker jag inte Hunter stövlar är så bra, inget som jag skulle köpa om. Blev grymt ful ganska omgående.

Gotlandsliv sa...

Fina, fina du!! Och hur gulligt var det inte med tripp trapp trull-stövlarna!? :)

Stor kram i vårsolen!

Casa of Mia sa...

Jättefina stövlar och så fin bild på dig kram

Anonym sa...

Du är så nedrans snygg, Mia!!
Fram för fler dagens : )
Kram Frida

Fru Reija sa...

Åååh vackra du !!
Ja det är sååå himlans roligt med lilla prinsessan som till världen kom.
Gillar Daniels uttryck:
Mina känslor är all over the place..

Hoppas ni har en supermysig eftermiddag !

Kram

Kviddevitt sa...

Jag tycker du är fantastiskt vacker!!! Ville bara säga det...

Och vi skulle också behöva lite Hunter-påfyllning i denna familjen. I alla fall till Filli.

Ha en fortsatt fin dag// kramar!!

Anonym sa...

Nice Boots!

Och underbart med ännu en tjej till tronarvinge!! :-)

Daniel var ju helt fantastisk i intervjun, vilken toppenkille!!!

Snygg var Du idag mä!!!

Marie sa...

Vad fin du är! Mer bilder av dig i bloggen säger jag.

monica sa...

Vilken trevlig blogg. Så himla fin bild på dig och era nya urläckra Hunter stövlar...har själv flera par;)

Johanna Stålros sa...

Fin Bild på dig;) Sött att ha lika stövlar. Kram

MITT VITA HUS sa...

Men åhh tjejer vad goa ni är jag blir så himla himla glad för era fina ord:)

Linda: Jag använder Photoshop mest, har det både i PC och Mac:en. Jag gillar att redigera med sådana actions, som finns i en massa olika varianter (googla så finner du en hel del att ladda hem och installera) Min absoluta favorit action heter soft glaze, gör korten skapare och ljusare. Sedan brukar jag lägga olika filter på bilderna, varma kalla mm. Använder ofta verktyget "kurvor". Ibland redigerar jag i gratisprogrammet Photoscape som finns att ladda hem gratis. Där kan du göra lite enklare saker och sätta fina ramar på korten:)

Camilla: Jag tyckte dom var nomala i storleken! Emma har stl 35 på sina och Alice har stl 33 (dom var på gränsen till stora men hon växer så det knakar så jag vågade inte ta mindre!). Jag har stl. 39 på mina.

Anonym: Jag hoppas dom håller sig fina ett tag iallafall, aldrig testat innan men jag har hört både och om dom!

Ha en härlig kväll raringar!

KRAM

M

mammaxtre sa...

Vilket bra köp. Mina, också svarta och glansiga, är jag mer än nöjd med :-)

Ha det gott

lilla.u sa...

en mycket gullig bild ...

och du är så fin på bilden. fräsch!

Livet på landet sa...

Finfina stövlar & mysigt med likadana! Mina tjejer & jag köpte samma vinterkängor i år..lite roligt!

Kram Helena

Room of karma sa...

Snyggt ♥ Gillar också att klä mig likt mina små sessor!

kram CC

BelovedbyLinda sa...

Såå himla fin du är ♥

Kramar Linda

www.villa113.bloggspot.com sa...

Oh, blir så avis...vill också ha ett par Hunter. Har dock en hunter hemma, men han kan jag inte ha på fötterna;).
Gu vad lika ni är, du och din dotter =)...

Ha en fin dag!
/Maria

Anonym sa...

Tack snälla för att du tog dig tid att svara! Nu är våra stövlar beställda!:)
Camilla

Anonym sa...

Vart kommer dina tavlor ifrån med fjärilen och insekten man kan skymta i bakgrunden?! Jätte fina

MITT VITA HUS sa...

Camilla: Åh vad roligt, vad fina vi kommer vara i vår:)

Anonym: Hagedornhagen, kolla in på deras hemsida eller tex. hos Perlanliving - där finns bugsboxen att shoppa losssa:) Ramarna är från Gallerix!

KRAM


M

Anonym sa...

Hunter stövlarna är super, så komfortabla och värda varenda krona! Aldrig mer tretorn säger jag ba! Till ovan som tyckte de blev fula snabbt, smörj in med Hunters spray så ska Du se att de blir superfina igen! Anledningen till att de kan bli lite vitkalkiga är att vaxet tränger ut ur gummit om de står för varmt eller i direkt solsken. Det är inget fel utan smörj in dem med bootbuffern så blir de som nya igen och vips så har du stövlar som håller i många år...I alla falll för vuxna fötter...Tjing tjong!

Linn C sa...

Hej!
Hur hög skaft har den stöveln i mitten? :)
Och är hunter short bra?

MITT VITA HUS sa...

Linn: Den i mitten är med högt skaft till min lilla sessa, stl. 32. Mina i modellen short har du till höger och ja jag tycker dom är kanoners:)

KRAM

M