tisdag 14 februari 2012

DET ÄR SÅÅ FINT HEMMA HOS TINE K


Hemma hos Tine K är det så fint så man nästan dör en liten smula. Gammalt & nytt i en blandning med klassiker och massa ting från hennes ljuvliga kollektioner- jag skulle kunna flytta in på direkten i detta danska hem;)
(Bilder: via Tine K bloggen)



Hej igen raringar!



Ni har säkert redan spanat in de nya bilderna från vår favorit Tine K's uuunderbara hem! Bilderna har ju nämligen synts i ett reportage gjort av Julia Ralphs and Jacob Gils i tidningen Est Magazine - jag säger bara såå snyggt stylat och fotat!


Här kommer några av bilderna från reportaget - njut och inspireras!








Ha nu en riktigt fin alla hjärtans dag kväll vännen!



KRAM





20 kommentarer:

Tillsammans Hemma sa...

Tack för alla vackra bilder du visar oss.

Ha det så bra själv på Alla Hjärtans Dag från Loo.

inredningsvis.se sa...

Fin blogg med hemtrevliga pics:)Önskar en fin allahjärtan ...LOVE Maria på inredningsvis

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Jaa... Det är så grymt snyggt! Älskar hennes hem!

Kram Anna

Madde sa...

Fantastiskt vackert! Det är så man smälter......Får mig att tänka lite om i inredningen. Kanske ska plocka fram lite natur igen! Tack för inspierationen!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Jättehärliga bilder du visar....ger absolut mersmak att förändra lite. :-)
Kram Laila

sortekatt sa...

Ilove it <3 Takk for fine bilder. Mona.

Anna sa...

Så himla fint...

Den översta bilden blev jag helt kär i, enkelt men så fantastiskt vackert :)

Önskar dig en fortsatt fin heart day!!

Kram

House number 11 sa...

Underbart, så fint! Jag älskar Tine k!
Kram

coco sa...

so beautiful home....like a dream paradise to me

mammaxtre sa...

Det är helt klart väldigt fint, lite annorlunda, hemma hos henne. God smak som få.

Ha det gott

110kvadrat sa...

Ja man dör en liten smula när man ser detta hem. Underbart!!!

www.villa113.bloggspot.com sa...

Åh, my gosh.... Nu vill jag bara hem och fixa och dona. Men oftast när jag väl kommer hem från jobbet så e liksom inspiraionten och orken som bortblåst:(. Kanske man skulle sluta tidigare och åka hem och fixa lite innan barnen kommer hem och man hinner bli för trött. Äh, skall testa att titta bilderna igen ikväll när barnen lagt sig....kanske jag kommer igång då;).
Det här är vad jag kallar GoodFeeling=D!

Helena - barnvakt på Lidingö sa...

wow vad fint!

Piffa och Puffa sa...

Sååå snyggt. Tänk så mycket det gör med ljusa golv. Här hemma har vi mörka golv i hela huset, börjar nästan ångra mig.
Superfin blogg.
Kram

honeypieLivingetc sa...

har haft lyckan att få
hälsa på hos tine &
hennes fina familj,
~ & det är precis så
som Du skriver;
man skulle kunna
flytta rakt in, utan
att ändra på ett endaste
ting ! :)

vacker inspiration, ~ tack !

Madeleine sa...

Fantastiskt inspirerande blogg!

Jag undrar bara om din ljushållare där det är ett långt stearinljus (tror det är från TineK), kan man använda typ IKEAs ljus eller är det speciella?

Mvh
Madeleine

MITT VITA HUS sa...

Hej tjejer, tack rara för era hälsningar:)

Madeleine: Om det är den stora Sola lyktan (från Tine K) du menar så är det specialljus till den som du kan köpa på tex. BlackBalloon eller annan ÅF, men du kan använda ett vanligt, det glappar lite då så man får vira runt med lite tex. folie.

Finast helt klart blir det med ett stort special ljus:)

Tack för dina fina ord:)


KRAM TILL ER ALLA

M

Titta in hos Thess sa...

Åhimmel vilket hem,skulle kunna flytta in i morgon =)
Hoppas du har haft en bra dag.

Kram Thess

Gabriella sa...

Oj så härligt det ser ut! Trivsamt o vilsamt.

Maris Interiør sa...

Fine inspirerende Bilder-deilige farger!