torsdag 16 februari 2012

DEN ALLRA SÖTASTE MÅLARBOKEN



Detta måste verkligen vara den allra sötaste målarboken jag någonsin sett - tusen tack Helena för det fina tipset! Jag har verkligen två superkreativa små sessor här hemma, som älskar allt som har med att måla, pyssla, klippa och fixa, så det var väldigt lätt att klicka hem ett ex av den söta målarboken "My Wonderful World of Fashion" till dom! Den fina målarboken finns att köpa här!:)



Tjingeling torsdag!


Hoppas ni har en fin torsdag bloggisar!


Här är det dags för lite jobb och jag ska bara kasta i mig en snabb lunch (danskt rågbröd med kalkon, keso, tomat och persilja - mums!) innan det är dags att bege sig!



Tänk i morgon är det redan fredag igen - tjhohoo! Jag laddar redan för det mysiga fredagsmyset;)


KRAM




12 kommentarer:

Room of karma sa...

ÅHHH vilket fint tips till sessorna här hemma ♥

kram CC

H`s enkla vardag sa...

Tackar!
Min lilltös är också så himla kreativ, det pysslas med allt och målas tavlor och snickras. Kanske skulle passa att på flyget till Dubai!
Ha det bra på jobbet!
Jag ska jobba i natt!
Kram Helena

Anonym sa...

Ser ut och vara en kulig bok :)
Mina tjejer ( 4,9,12) tokgillar Top Model-pyssligheterna!
Brukar köpa hem ngn nya att ha i lager om d blir sjuka eller om de ska få en liten extra belöning :)
Tusen tack för din mysiga blogg,gillar den massor!!!
Kram på dig fina!
Mia fr Sveriges sydligaste stad!!l

Michelle sa...

Hej Mia!

Jag skulle verkligen bli jätteglad om du kunde svara mig på en fråga. Det är nämligen så att jag har skaffat mig en Mac dator och för använde jag mig av en vanlig PC med Photoscape att fixa bilderna i. Vad det ser ut som (med vissa ramar) verkar du också använda dig av det eller har jag fel? Och om det är Photoscape hur har du lyckats installera det på din Mac? Och om inte- vad använder du då för bildretucherings program?

Hoppas du kan hjälpa mig! :)

/Michelle

♥Linda♥ sa...

Så fin, den hade min dotter gillat när hon var liten. Nu är hon nog lite för stor...(14). Ha det gott på jobbet!
Kram!

MITT VITA HUS sa...

Michelle: Hej raring! Jo jag har en Mac Book och jag använder den för redigering av de flesta korten, då använder jag Photoshop CS5 på den när jag redigerar. Men som du ser ja så använder jag Photoscape programmet med ibland på min gamla trötta PC, just för som sagt ramarnas skull! Jag hade ett tag windows på Mac:en och körde dubbelt men det var så himla krångligt att logga ut och in hela tiden, så det rekommenderar jag inte!

Lycka till med redigerandet:)

KRAM

Michelle sa...

Tusen tack för svaret Mia. Och tack för en superbra blogg! Önskar dig en trevlig helg :)

Kram Michelle

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Fick hem nya Plaza Interiör igår!!! :)
Satt o bläddrade när ett bekant hem dök upp!!! Det var ju hemma hos Dig!!

Jättefina bilder o kanontrevligt skrivet!!! Kul att se ett helt reportage!!!

O jag förstår heeelt känslan med tak-kronan I LÖÖÖV!!!

Kram Jeanette

Helena - barnvakt på Lidingö sa...

åå så söt den var!

MITT VITA HUS sa...

Jenette: Omy gaad, nu får jag ångest på hög nivå:S Kul att du tycker det blev bra, som sagt det känns som en evighet sedan dom var där och fotade;)

KRAM

LifestyleByLena sa...

Åh så fina! Tack för tipset ska genast klicka hem ett par.

Lena

emma sa...

åh vilken fin målarbok! :) visste inte att såna fanns..