måndag 16 januari 2012

VÅRNYTT TILL SOVRUMMET - BEACH HOUSE s/s-12





Sagt det förr - säger det igen, dessa sängkläder måste vara dom underbaraste sängkläderna som gjorts ever! Vårnyheterna hos Beach House 2012 är superfina, se bara på det fina lakanet med lite spets - jag gillar den massor! Det kommer en underbar ljusrosa variant också, fin som tusan! Även de båda modellerna på nattlinne kommer i den rosa färgen och är du mer nyfiken på bilder kikar du här.


Tjingeling!


Tusen tack raringar för alla fina tapet-tips både här på bloggen och på mailen. Linda mailade mig länken till ett fint fint stället med massa tapter att kika på, vilket resulterade i att jag satt halva natten och scrollade igenom varenda litet tapetprov i jakten på "min" nya tapet!:) Jag tror jag har sett en som kan vara vinnaren, dock måste den ju kollas upp lite mer, det kan ju nämligen skilja hur mycket som helst från hur det ser ut på ett pytteprov på skärmen till hur det ser ut i verkligenheten! Får bli en lite tur till färgaffären i veckan och låna lite prov!:)


Hoppas er nya vecka har startat fint!


KRAM





8 kommentarer:

kristina - ingen vanlig dag sa...

Men oj oj oj så snyggt med spetsen. Och ljusrosa dessutom. Hur fint kan det bli? Men om jag nu skulle slå till (äntligen) får det nog bli vita så att inte sambon får nippran.

Tapeten du kikat på ser väldigt lovande ut - hoppas du gillar den lika mycket i verkliga livet.
Kram.

{ My lovely Days } sa...

Åhh någon gång ska jag införskaffa mej dom sköna sängkläderna jag med!! Dom verkar ju vara helt underbara!

Julia sa...

Super fin tapet, men som du säger det kan skilja en hel del från skärmen och tapeten i verkligen !

Håller tummarna för att den är super fin även i verkligheten :)

Ha en bra tisdag!!
Kram Julia

Anonym sa...

Hej i ett av dina inlägg har du flyttat sänglampan till hallen. Jag undrar var den kommer ifrån eller namnet på den. Så himla fin :)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Hej på dig:) Den lampan kommer från Mio!

KRAM

M

Room of karma sa...

Fina du har något att hämta hos mig på RofK! Välkommen in till mig.

Kram ♥ CC ♥

Shabby Chic Tavlor sa...

Hej!

Jag har en liten hobby att göra Chabby chic bilder.
Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ha en tävling där du lottar ut en vinnare som får välja en valfri bild. Då vill jag gärna att de Gillar sidan på Facebook också om de använder facebook. http://www.facebook.com/pages/Shabby-Chic-Tavlor-inredning-Handgjorda-kort-Skyltar/342069835811614
Hör av dig om du tycker det låter intressant.

Att vara någons fru sa...

Ja visst är dom så galet snygga?!!!