söndag 1 januari 2012

VÄLKOMMEN 2012



Ett nytt härligt år att se fram emot har börjat - Välkommen 2012!



Hello Vänner!



Hur är det dagen efter nyårsfirandet?


Här hemma i det vita huset hade vi en lugn trevlig kväll med god mat i fina vänner sällskap. Det blev inget festande in på småtimmarna, utan med vi hann se himmelen fyllas med glitter och ett helt hav av flygande lyktor Khom loy (som var bland det vackraste på den nattsvarta nyårshimmelen) när vi skålade in det nya året, sen däckade alla de små och även vi stora - alla glad och nöjda med nya löften!:)






Det blev inte mycket kort taget i går men jag bjuder er på några från kvällens dukningen, som jag hann knäppa av innan gästerna kom. Vimpeln, som hänger på skänken, pysslade jag ihop kvällen innan likaså de svarta små stjärnorna som jag skrev bordsplaceringen på med en silver penna. På bordet strödde jag en himla massa små och lite större silver stjärnor och så la jag ut små glasbubblor mellan alla lyktor - det blev väldigt glittrigt och nyårigt!



Önskar er alla en fin nyårsdag!



KRAM




16 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Fint Mia:) Jag var i min bästa väns hus igår, lovar du skulle då:) Så nu vill fru K måla golven vita och maken verkar vara på , äntligen...Gott nytt igen/ Kram

Lisa sa...

God fortsättning! Vad fint du dukade. De stora rosorna och de svarta detaljerna i allt det vita - fint! Kram

Två systrar sa...

ser fantastiskt trevligt ut! Hoppas ni hade en härlig kväll! Gott nytt år! / C&M

Titta in hos Thess sa...

Här i Hejdegården var det oxå en lugn och skön nyårskväll.
Nu hoppas vi på ett härligt 2012.

Kram Thess

HOUSE of ADELA sa...

Gott Nytt År fina mia!
Underbar dukning, där hade jag gärna suttit! Hoppas 2012 innebär ett kalasfint år för dig!

Kramar
Adela

På vår udde! sa...

Gott nytt till dig, och vad fint du dukat!! Hoppas vi alla får ett fint år och klart att vi skall få till en bloggträff av ngt slag!

Kram

Janne sa...

Lekkert Mia;)

Godt nytt år til dere<3

Klem fra Norge;)

Gabriella sa...

Åh så himla tjusigt!=)

Lifestyle By Lena sa...

Åh vilken fin dukning.

Önskar dig ett fint 2012!

/Lena

Jes/Vita villa vila sa...

Fina Mia,

Så underbart vackert!

Gott nytt år ♥. Ser verkligen fram emot ännu ett vackert bloggår här hos dig!

Kram Jes

tinajo sa...

Ser fint ut - god fortsättning! :-)

Julia sa...

Vilken underbar dukning !!
Så vacker.

Kram Julia

Anonym sa...

VIMPELN ÄR A S S N Y G G !!!!!

precis som Du! .-)

Room of karma sa...

Jätte fin dukning! Hoppas du får ett jätte fint år!

kram CC

Johannah sa...

Vad har du använt för porslin? Jättefin dukning!

MITT VITA HUS sa...

Johannah: porslinet är arvegods från rosenthal-Maria vit!:)

KRAM