tisdag 31 januari 2012

SMÅ SMÅ BLÅ BLOMMOR I KÖKET



Jag fullkomligt älskar små blå vårlökar, får mig vilja pynta hela köket i fräscht blått alá Lexington! Borde verkligen åka och kika på lite ny textil till köket kökshanddukar & grytvantar som skulle behövas fräschas upp här hemma - får nog bli lite nytt vårigt från Lexington tror jag minsann:)




Tjing Vänner!




Jag blir så himla glad för allt ni skriver till mig ska ni veta och extra glad blev jag idag över ett litet mail från en spansk läsare:) Alltid kul att få hör att man är uppskattad i den stora stora bloggvärlden och ni ska veta att det faktiskt är för ni är så fina läsare - kärlek till er:)


Sen finns det ju andra saker att bli så där lite extra glad över, speciellt små vadderade kuvert som ligger och väntar bland posten när man kommer hem:) I tell u what later!;)



Nu måste jag verkligen ta en riktigt varm dusch, fryser som tusan burr!




KRAM






13 kommentarer:

Anna sa...

Så enkelt och så vackert!! För mig är du en stor inspirationskälla :)

Ledsen att höra om din mormor, beklagar verkligen <3

Kram

Anonym sa...

Jag har precis köpt en "Welcome home" kudde & skylt, grytvante, grytlapp och en stor vit stjärna att sätta upp på väggen... fr LEXINGTON. Kökshanddukarna tänker jag också köpa! :)

Hanna sa...

En så enkel liten glädjespridare! Får mig att vilja inhandla lite vårfräscha blommor :)

Bromans Bravader sa...

Oh så spännande det där lät med vadderat kuvert... Vadderade kuvert brukar nästan alltid vara bra till skillnad från fönsterkuvert.
Kram Jannike

Anna sa...

Du är en stor inspirationskälla å har en underbart fin blogg!
Fina, fina vårblommor! Måste med köpa snart! Flytta först kanske...

Välkommen Hem! sa...

Ja, blått är så vackert!
Ååååh, så sugen jag blir på att köpa nya blommor jag med! Du har alltid så fina, vackra bilder.
Blir en sväng till blomsteraffären imorgon.
Kram på dej! J

Hemma på Sjuan sa...

Så härligt vårfint i ditt kök! Får nog bli lite vårblommor här med.
Spännande och se vad som kommer i ditt vadderade kuvert :) Kram Suss

mammaxtre sa...

Så fint med lite blptt i en vit kruka i ett vitt hem.

Ha det toppenbra!

HjärtatsVitaHem sa...

Så vackert! Vårigt och härligt! :)

Härlig blogg du har! :)

Kram till dig!
/Jenny

Från koja till slott sa...

Jättesöta blommor! Jag har en liten fråga; du visade för ett tag sen en tapet från en av flickornas rum som gick i lila. Jättefin var den! Jag hittar inte inlägget så du kanske skulle vilja berätta vad tapeten heter och vart den kommer ifrån? :)
Kramar

Jennys Matblogg sa...

Så vårfint med blåa pärlhyacinter ! :)

Anonym sa...

Hei og takk for en fin blogg:-) Lurer på hvilke farger du har valgt i dine produkter fra Bare Escentuals? Dette da vi har samme farger på hår/øyne- og det er vanskelig å vite hva man skal bestille på nett. Har som deg ikke brukt dette merket tidligere. Ha en fin dag!

Gabriella sa...

Så fint o vårigt med ljust, fräscht o blått!