måndag 30 januari 2012

MONDAY MONDAY





Idag gillar jag kreativa superduktiga Ylva Skarp's nya posters!




Tjingeling Raringar!




Visst känns det lite som det som det vänder nu (om man bortser från att det har varit helt tok-kallt idag då!), lite ljusare, lite längre - härligt härligt:) Och snart är det februari - inte klokt vad tiden går fort!

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag på jobbet med lite nya arbetsuppgifter, alltid kul med lite nya utmaningar! Hur har ni haft det idag då, har det varit en bra måndag?



Nu blir det middagsfix!



KRAM PÅ ER





10 kommentarer:

BelovedbyLinda sa...

Åhh vill bara att denna månad ska gå fort :) Vill ha härlig sol och vår nu! Men visst är det skönt när det börjar bli ljusare nu.

Härligt och kul ned nya utmaningar, gör alltid jobbet lite roligare :)

Hoppas allt är bra min vän!

Kramar Linda

Enkel stil sa...

En bra måndag här också. Fick gå lite tidigare från jobb för att fixa presenter till våra två pensionärer som ska avtackas på fredag. Men kallt och blåsigt väder som alltid i Skåne.

Anita

evalevabo sa...

Och dagarna blir läängre. Underbart.
Kram Eva

Lovisa Wallin sa...

Jag bloggade faktiskt också om Ylva Skarp idag, jag rådiggar verkligen hennes print!

Weronica - En mammas dag sa...

Ylvas nya tryck är så himla fina. En ganska låg måndag för min del, men det är ju tisdag i morgon och den får lov att bli bättre - typ. Fin kväll :)

mitt liv som jag sa...

Ja hon är duktigt den där Ylva. Och visst är det skönt med i alla fall lite ljusare dagar, härligt! Ha det gott och hoppas att kvällen också fortsätter i samma goda anda! Kram Jennifer, förresten jättefin klänning i förra inlägget

sortekatt sa...

jaaaaa det går mot vår <3
ha en fin uke, Mona.

Stjärnor & Champagne sa...

Ja det är så skönt att det blir ljusare, tack gode gud säger jag bara. Har så svårt med mörkret. Mmmm Ylva skarps nya är jättefina.
Hoppas att allt är bra/ Kramkram A

thesuperordinary.com sa...

Jag gillar dom med skarpt!

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Plugg måndag... Gaaahhh!!!
Tenta snart...

Måste tacka för dina bra inlägg om make up o hudvård! ..Bla. Älskar ju de med inredning med såklart... Men you get it...! ;)

Provade Dermalogica från Visage online - ÄÄÄLSKAR!!!
Så nu får jag väl prova lite ny make också...!!! Haha!!!

Kram J